Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 11:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke slett mit tema

hej, har en stbil win xp, men der er sket noget underligt. For når man starter den op køre den temaet som om det var en win 7 ultimate. WTF? kan nogen hjælpe mig med at fjerne det? Sådan så at jeg har et normalt xp? :D
13. juni 2010 - 11:09 #1
...køre den temaet som om det var en win 7 ultimate... - er det lyd mæssigt eller visuelt på skærmen eller baggrundmæssigt eller menumæssigt eller ... ?
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 11:13 #2
Den startede med at køre hele temaet visuelt og lyd. Altså både proceslinien, ikoner osv.Men det fik jeg fjernet.
Nu er det kun når den loader windows. Der hvor der skulle have stået xp. er der en "flot" windows 7 ultimate baggrund. ingen xp. det er ikke noget som betyder så meget, men det er irriterende at den gør det :)
13. juni 2010 - 11:16 #3
... det må jo være 'noget' som DU selv har - mere eller mindre med vilje ? - instaleret ?

SYSTEMGENDANNELSE !

---

PS: DU skal ikke lægge [svar] - er reserveret til (til løsninger og pointgivning)
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 11:38 #4
Er der ingen anden måde en systemgendannelse? Det er en kammerat der har haft brugt den og hvad han har lavet ved jeg ikke....

(Hva så med kommentar?)
13. juni 2010 - 12:15 #5
... Hmmm... Se i [kontrolpanel][Fjern programmer] om der skulle være 'et eller andet' Tweak halløj som du kan fjerne...
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 13:02 #6
jeg prøver. takker
13. juni 2010 - 15:26 #7
<ThomasGordonAA>: Nu har du principielt lukket/slukket tråden med at [Accepter] dit eget [svar] i #2 ???

http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede ThomasGordonAA Nybegynder
13. juni 2010 - 15:34 #8
sorry er ny til det her? Forstår ikke de der point og det der... ?? :D