Avatar billede dkskynet Nybegynder
12. juni 2010 - 21:48 Der er 12 kommentarer

System til ip plan

Hej alle sammen

Jeg søger et PHP system hvor man kan ligge ip´er ind i et system da mit firma har rigtig mange ip´er at holde styr på !

det skal være et php system hvor jeg kan ligge en ip ind og så under den ip skal jeg kunne ligge porte ind som den ip bruger osv

findes sådan et system eller måske noget som liner sådan et system ?

rigtig mange tak for hjælpen !
Avatar billede dkskynet Nybegynder
12. juni 2010 - 21:59 #1
fx. Du opretter en ip så når du klikker på den ip så kommer der de porte osv op som er tilknytte den ip
Avatar billede majbom Novice
12. juni 2010 - 22:10 #2
har du noget kendskab til php-programmering og mysql?

det kan ikke være ret omfattende, hvis du kan skal gemme en ip-adresse og dertil et antal porte...
Avatar billede dkskynet Nybegynder
12. juni 2010 - 22:16 #3
nej det har jeg ikke. Eller jo lidt har jeg men ikke så meget sådan at jeg kan lave sådan et system ! kan du lave det ??? måske for lidt  penge
Avatar billede majbom Novice
12. juni 2010 - 22:25 #4
det kan vi da godt finde ud af. du kan smide en pb, så kan vi tage den derfra...
Avatar billede repox Seniormester
12. juni 2010 - 22:30 #5
#4
Vil bare lige minde dig om brugerbetingelserne punkt 2.12 og 2.13 ;)
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede swiatecki Novice
12. juni 2010 - 22:43 #6
Smid en wiki (mediawiki fx.) op
Avatar billede dkskynet Nybegynder
12. juni 2010 - 22:49 #7
Dette er en opgave for alle hvis der er nogen som kender et software eller kan lave et til små penge så må de godt skrive

#4 hvor meget skal du ha for det ?
Avatar billede majbom Novice
12. juni 2010 - 22:49 #8
-> #5 - hov, den var jeg ikke klar over... tak!

-> #0 - du skal ikke acceptere mit svar, bare smid et selv og accepter det!
Avatar billede leif Seniormester
12. juni 2010 - 23:35 #9
Wiki eller Trac kunne være okay bud efter min mening.

Det kunne også bruges til andet end IPadresser og porte men dokumentation omkring servere, netværksudstyr, kontaktpersoner osv.
Avatar billede dkskynet Nybegynder
13. juni 2010 - 11:23 #10
hvor meget skal du ha for det ????
Avatar billede leif Seniormester
13. juni 2010 - 17:06 #11
Mediawiki -> Gratis -> http://www.mediawiki.org/wiki/Download
Trac -> Gratis -> http://trac.edgewall.org/wiki/TracDownload (Er faktisk ikke PHP, men CGI, beklager)
Avatar billede majbom Novice
04. november 2010 - 14:10 #12
lukketid?