Avatar billede MLundager Nybegynder
10. juni 2010 - 13:57 Der er 5 kommentarer

C++ library

Hvad bruger man til at lave en c++ .lib fil?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. juni 2010 - 14:54 #1
du lader compileren producere .obj filer og saa bruger du lib toolet til at putte alle .obj filerne ind i en .lib fil !
Avatar billede MLundager Nybegynder
10. juni 2010 - 15:00 #2
hvad er det for en lib tool?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. juni 2010 - 15:09 #3
Avatar billede newbie_s Nybegynder
21. juni 2010 - 15:01 #4
Nu ved jeg ikke hvilket udviklingsværktøj du bruger, men du kan jo lave et LIB projekt (ligesom man nogen gange laver en consol app).
Sådan et projekt har en .lib som output, i modsætning til andre projekter der har .exe som output.

Derefter kan du så inkludere din .lib file i forskellige projekter som genbruger kode, og derfor skal du kun vedligeholde koden et sted. Dette kunne fx være en underlæggende protokol i noget kommunikation....
Avatar billede arne_v Ekspert
04. juli 2010 - 03:21 #5
MLundager?