Avatar billede rmjdk Nybegynder
10. juni 2010 - 11:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Send fil til bruger

Hejsa

Hvordan sender jeg en fil til en webbruger ved tryk på en knap? Jeg skal parse noget data og lave et dokument som skal sendes til brugeren.

På forhånd tak!
Avatar billede rmjdk Nybegynder
10. juni 2010 - 17:08 #1
Konverter Stream fra fil/objekt til byte[] og brug Response.BinaryWrite() til at sende byte[]. Response skal have korrekt ContentType (i mit tilfælde "application/ms-word") samt Header (i mit tilfælde "content-disposition", "attachment; filename=testdoc.docx")...

hvis nu andre ku få brug for det :)
Avatar billede Syska Mester
10. juni 2010 - 17:43 #2
Response har også en WriteFile ... kan ikke huske hvad den anden heddder.

http://forums.asp.net/t/1275581.aspx

mvh