Avatar billede emmapigen Nybegynder
09. juni 2010 - 19:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

jquery

Hej

Er der mon en der kan hjælpe mig med at finde eller har et jquery sliding panel. Det skal skal være simpelt og let at ændre på. Det skal stå yderst i venstre side.
Avatar billede intenz Novice
09. juni 2010 - 22:38 #1
Vi er vel ligeså gode til at søge på google som du selv er?
http://lmgtfy.com/?q=jquery+sliding+panel

Jeg vil da tro de fleste ordenlige plugins har en parameter til at bestemme om den skal komme fra siden eller toppen.
Avatar billede emmapigen Nybegynder
10. juni 2010 - 12:49 #2
Nu er det jo sådan at man nogle gange ikke kan se skoven for bare træer. Lad venligst være med at kommentere denne post yderligere.
intenz. Har ikke brug for sådan et svar.....
Avatar billede intenz Novice
10. juni 2010 - 13:54 #3
Du har ikke lukket halvdelen af de spørgsmål du har oprettet. Det indikerer en generel mangel på respekt for den tid, som andre har brugt på at hjælpe dig.

I dette spørgsmål viser du ikke, at du brugt et minimum af tid på at undersøge det selv, og samtidigt forventer du at andre skal gøre arbejdet for dig.

Men jeg skal nok lade være med at kommentere mere på dine spørgsmål, både nu og i fremtiden.
Avatar billede emmapigen Nybegynder
10. juni 2010 - 22:40 #4
Takker
Avatar billede emmapigen Nybegynder
27. marts 2011 - 16:52 #5
llukker