Avatar billede anderslolk Nybegynder
09. juni 2010 - 12:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhed i Access

Hej.

Jeg har dummet mig godt og grundigt :(

Jeg var endelig blevet færdig med en database i Access 2007 (dog i 2003 format). Jeg skulle for sjov prøve at sætte "Sikkerhed på brugernivaeu" på. Efterfølgende kom jeg til at slette de 2 sikkerhedsfiler som den opretter og nu har jeg låst mig selv ude.

Er der nogen som kan "låse det op" igen, for ellers er det MEGET arbejde som går tabt. (Jeg har nemlig lige glemt det der med backup!!)

Anders
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2010 - 12:45 #1
...de ligger ikke stadig i papirkurven?~)
Avatar billede andera Novice
09. juni 2010 - 13:57 #2
Hej

Jeg har engang kunnet importere indholdet til en ny tom mdb fil, men ved ikke om det kan hjælpe - bare en ide.
Avatar billede terry Ekspert
09. juni 2010 - 15:18 #3
I hope there is no simple method to create the files otherwsie there would be no point in having security.

Maybe you can find them in your trash bin, otherwise try and download a utility that can maybe help you find and undelete them.
Avatar billede anderslolk Nybegynder
09. juni 2010 - 18:19 #4
Hej igen.

De ligger desværre ikke i papirkurven, har kigget :(

Jeg kan ikke importere indholdet da det er låst.
Avatar billede terry Ekspert
10. juni 2010 - 08:43 #5
try and download a utility that can maybe help you find and undelete them
Avatar billede anderslolk Nybegynder
10. juni 2010 - 09:21 #6
Is that possible when the Access file was on a memorystick?
Avatar billede terry Ekspert
10. juni 2010 - 11:33 #7
"Is that possible when the Access file was on a memorystick?"

http://www.easeus.com/datarecoverywizard/
Avatar billede terry Ekspert
10. juni 2010 - 11:35 #8
try googleing

undelete files memory stick
Avatar billede anderslolk Nybegynder
16. januar 2011 - 12:17 #9
Jeg har prøvet, men intet virker. Tak for hjælpen