Avatar billede Jø.P. Praktikant
07. juni 2010 - 19:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Drivere, hvor finder jeg dem?

Jeg har geninstaleret Windows XP på en formateret harddisk.
Jeg har en komplet sikkerhedskopi af mit tidligere c-drev på en ekstern-harddisk.
Jeg forsøger at geninstalere enhedsdrivere i enhedshåndtering, men hvor finder jeg dem i min sikkerhedskopi - sti?
07. juni 2010 - 19:59 #1
Sådan kan du ikke gøre...
Forventer ikke at du har INSTALATIONS pakken til en given driver liggende på nævnte BackUp...

Fabrikat, type, model, ... på din PC ?

Du skal 'ud i verden' på leverandørens hjemmeisde og manuelt hente relevante Driver pakker...

(Hvilket du nok burde have gjort først ?)
Avatar billede Poko1 Ekspert
07. juni 2010 - 20:10 #2
Eller hvis du har cdén til dit bundkort.
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2010 - 08:24 #3
hent drivermax og lad dig registrere - du har ret til at hente 2 drivereom dagen

http://www.innovative-sol.com/drivermax/

sådan gøres det

http://www.innovative-sol.com/drivermax/snapshots.htm

det tager selvfølgelig et stykke tid hvis der er mange men det lærer man af
husk bagefter at tage backup af driverne og lægge dem på andet medie - næste gang skal du ikke lede for de ligger jo på andet medie ok

skal du hente drivere i en ruf er det kun købe programmer der kan det men det koster jo $29.95 for 1 licens

det her er ganske glimrende
http://www.driver-soft.com/
Avatar billede ksoren Nybegynder
08. juni 2010 - 20:02 #4
Helt klart #1/2. Undersøg hvad du har og aflæg producenterne et visit.
Avatar billede Jø.P. Praktikant
10. juni 2010 - 18:08 #5
Hej alle.

Ja så har jeg lært lidt igen :-(

Hvorfor kan jeg ikke acceptere et svar på dette spørgsmål, det fremkommer heller ikke under mine spørgsmål?
Avatar billede Jø.P. Praktikant
10. juni 2010 - 18:15 #6
Nå det fandt jeg selv ud af, tak for jeres kommentarer!

Jeg har installeret Windows7 der fandt de nødvendige drivere, nu har jeg å et andet problem med outlook, det opretter jeg et nyt spørgsmål på.