Avatar billede needhelp2 Nybegynder
07. juni 2010 - 13:09 Der er 2 kommentarer

Dobbelt styring af graf.

Jeg har følgende problemstilling. Jeg har lavet en dynamisk graf, der kan styres vha. af et "skalafelt" (hedder det i det danske excel, men det er en dobbelt pilet knap). Endvidere har jeg en tabel, der styres ved at indtaste et givent uge nummer. Er det muligt, at den dynamiske graf både ændrer sig efter uge nummeret - altså når det skiftes ved tabellen -, og når man trykker på "skalafeltet"?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2010 - 13:43 #1
Hvis du vil kan du sende filen til:
hanspunktumknudsensnabelamailpunktumtelepunktumdk
så skal jeg forsøge at hjælpe.
Avatar billede needhelp2 Nybegynder
23. juni 2010 - 09:43 #2
Jeg har desværre ikke fundet en løsning på dette og har fået af vide, at det ikke er muligt med formler. Kan dette gøres vha. VBA??