Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
06. juni 2010 - 16:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet til Sony Ericsson

Hej.

Jeg er ikke helt "in" på det med Eksperten, men jeg har et spørgsmål, som jeg tror I kan svare på. Jeg vil nu ikke have I bliver sure, hvis jeg gør noget forkert eller andet herinde. Er kun 15 år, men til sagen.

Jeg har en Sony Ericsson c901, som er forholdsvis ny. Til den har jeg Telia Express 1.0, og jeg synes internettet er meget dyrt, men jeg kan godt lide at være på telefonens internet.

Så mit spørgsmål er, om man egentlig kan sætte sin trådløse router til telefonen, så man surfer på dens forbindelse? Det har jeg undret mig over, men jeg ved ikke om det er muligt. Nogle som kan svare på det? :)
Avatar billede chalde Seniormester
06. juni 2010 - 17:21 #1
C901 har ikke wlan, så det er desværre ikke muligt.
Istedet kan du benytte Opera Mini. Med den komprimeres data inden det sendes til din telefon, og du kan derved spare lidt penge den vej (ikke alverden, men lidt).
Gå til m.opera.com fra din telefon for at hente.
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
06. juni 2010 - 18:44 #2
Hej chalde.

Tak for svaret og forslaget. Jeg vil prøve det og se om det er bedre. Hvordan giver jeg dig de point for et nyttigt svar?
Avatar billede chalde Seniormester
06. juni 2010 - 19:18 #3
Det var så lidt :)
Jeg går ikke op i det der pointhalløj, så bare opret et svar selv og accepter det :)
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
30. juli 2010 - 20:40 #4
Ehm, okay så.