Avatar billede kadirz Nybegynder
05. juni 2010 - 16:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word 2007 - Gråtonet farveskala

Hej

Jeg har et problem med min Word 2007. Farverne er simpelthen forsvundet, og er erstattet af gråtonede farver, dvs. fra sort til lysegrå.

Når jeg sætter en graf ind fra Excel, som iøvrigt er i farver i Excel, bliver grafen også gråtonet, dvs. linierne, skriften osv osv.

Hvordan løser jeg dette problem?

mvh.
Kadir
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2010 - 17:03 #1
Tryk på sideopsætning. I gruppen "Temaer" (helt til venstre), tryk på "Farver" og vælg "Office".
Det er bare et gæt :)
Avatar billede kadirz Nybegynder
05. juni 2010 - 17:09 #2
Det hjalp! Perfekt. TAK!

Jeg er ny herinde, så ved ikke hvordan det fungerer med point systemet, er der noget jeg skal gøre?

mvh.
kadir
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2010 - 17:11 #3
Ja, jeg skal skrive som et svar (Det gør jeg nu) og så ved jeg ikke lige hvor henne du skal vælge at give point. Har faktisk heller ikke selv prøvet det endnu :D
Avatar billede kadirz Nybegynder
05. juni 2010 - 17:16 #4
Værsgo! :D