Avatar billede z4nd3r Nybegynder
04. juni 2010 - 22:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blæser til PSU = Langsomt grafikkort

Hej Eksperter!

Jeg har haft oprettet et spørgsmål for ikke særlig længe siden angående strøm til grafikkort og blæsere hvor det endte med at jeg købte en ny PSU der er på 850 watt. Men hver gang jeg sætter en blæser til direkte til på PSU'en så bliver mit grafikkort langsommere... Og det er ligesom om at strømmen bliver taget fra grafikkortet?

Så spørger jeg mig selv (og jer) om hvorfor i himlens navn det sker? 850 Watt burde være mere end rigeligt til at trække mit system?

System specs:
Bundkort: MSI 790GX-G65
RAM: 4GB Corsair 1333mhz XMB3
CPU: AMD Phenom II x4 955 BE
Grafikkort: Sapphire Radeon HD5870
PSU: Corsair TX850

Mvh Alexander
04. juni 2010 - 22:17 #1
(Du bør nok henvise til tidligere tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/910881)
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
04. juni 2010 - 22:37 #2
Okay ja, super. Det havde jeg ikke lige tænkt på :P

Du har ingen gode ideer til hvad det kan være?
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
19. oktober 2010 - 08:58 #3
Nu er GPU brændt af... suk...