Avatar billede outbreak92 Nybegynder
02. januar 2000 - 18:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

jeg vil gerne vide hvordan java skript forgår

hvis du kan fortælle mig de grundliggene regler for java skript vil jeg blive glad og belønne dig godt................ meget godt
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. januar 2000 - 19:03 #1
hvad er der for nogle grundlæggende regler som du snakker om?
Avatar billede skjoldby Nybegynder
02. januar 2000 - 19:23 #2
Der er da ingen grundregler. Lav nogle toturials. Læs en bog. Kig i de andres kode. Det er grundreglerne.
Her er måske en begyndelse:
http://hotwired.lycos.com/webmonkey/programming/javascript/
Avatar billede fico Nybegynder
02. januar 2000 - 20:34 #3
Tjek www.script.dk under dokumentation.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. januar 2000 - 20:37 #4
Avatar billede hallum Nybegynder
02. januar 2000 - 21:17 #5
Prøv dig frem, kig i de andres koder, check www.javascript.com, www.htmlgoodies.com. Køb evt. et eller flere hæfter fx. start på Javascript 1.2 fra IDG til 69kr.
Held og lykke
Avatar billede mccookie Seniormester
02. januar 2000 - 23:58 #6