Avatar billede thyboe Nybegynder
03. juni 2010 - 12:31 Der er 3 kommentarer

Vil min danske Iphone passe med udenlandske mobilselskaber?

Hej alle.

Jeg skal til Canada og usa de næste 6 måneder, og jeg overvejer derfor at tage min danske 3GS iphone, købt hos 3, med derover. Min plan er at finde et canadisk mobilselskab, da dette vist vil være klart det billigste. Spørgsmålet lyder så, kan dette lade sig gøre? Er der nogen der ved om de bruger en anden type simkort, eller om der kan være andre problemer?

Mange hilsner

Thyboe.
Avatar billede experten Nybegynder
03. juni 2010 - 14:24 #1
Så vidt jeg ved har alle iphones de samme simkort - på nær næste gerneration der vil få mini-simkort.
eneste hindring jeg kan se, skulle være at din iphone er simlåst..?
Avatar billede Oerred Nybegynder
10. juni 2010 - 03:06 #2
Det kan du ikke. Telefonen skal jailbreakes og unlockes først. Du kan godt bruge telefonens andre funktioner, men du vil ikke være i stand til at ringe eller modtage opkald med telefonen. Samtidig skal du være opmærksom på, at telefonen muligvis låser, hvis du slutter den til iTunes med et andet SIM-kort.

Jeg mener der er et jailbreak tilgængeligt lige nu til din telefon, men det kan du måske Google dig frem til.

Med venlig hilsen
http://billigste-iphone-4g.dk
Avatar billede thyboe Nybegynder
10. juni 2010 - 12:37 #3
Tak for svar!

Min telefon er låst op (unlocked?) da jeg har haft den i 6 måneder og er skiftet fra 3 til Bibob.

Men jailbrake, hvad vil det sige?

Så selvom min 3gs er låst op, så kan den ikke bruges i nordamerika?

Mange hilsner
Thyboe