Avatar billede mille Nybegynder
03. juni 2010 - 12:04 Der er 3 kommentarer

Programmør søges til tyverisikrings projekt for pc

Jeg har projektet klart, mangler bare en der kan lave det så det virker på pc,mac og mobil enheder.
Avatar billede spliid Nybegynder
03. juni 2010 - 12:08 #1
Jeg kan klare det, mail mig på kontakt@codetech.dk . Send gerne alt den info (kravspecifikation) du har vedrørende projektet, så kan jeg ud fra det estimere tidsforbrug.
Avatar billede pej-delphi Nybegynder
03. juni 2010 - 20:04 #2
Hej
Jeg er frisk på at lave det for dig. Jeg afslutter en kontrakt i Kbh. i denne uge. Har i øvrigt 21 års programmerings erfaring.
mvh
Poul-Erik
pej[at]peprogrammering.dk
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
24. juli 2011 - 00:51 #3
lad nu være med at hjælpe ham
som i kan se nægter han at svare, over 3000 point ude
og har 10 år gamle spørgsmål han nægter at svare på