Avatar billede AntonAKH Nybegynder
03. juni 2010 - 10:49 Der er 5 kommentarer

Mangler admins

Hejsa

Jeg kunne godt bruge hjælp til 2 af min sider, eftersom jeg synes navnene er geniale - men lige for øjeblikket mangler tiden til at få dem op og køre.

www.WallOfFame.dk

www.WallOfShame.dk

Disse to sider har været yderst populære under Paradise Hotel sæsonen med op til næsten 4.000 besøgende på en dag. Men efter sæsonen er overstået, er det race også overstået..

Derfor tænkte jeg, om man kunne lokke nogle til at styre disse sider? Gerne flere, så der konstant kan komme nyt indhold.

Jeg er også åben omkring forslag til nye idéer, designs, koncept osv. Bare fyr løs.

Takker på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2010 - 23:53 #1
Handler det kun om paradise hotel?
For så er der mindst 5000 brugere på experten som er pisse ligeglad
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
05. juni 2010 - 20:12 #2
Hvis du nu læste indlægget igennem ville du kunne svare på dit spørgsmål..

Det er god ide generelt når man læser indlæg :)
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2010 - 23:06 #3
Nå okey den er da god nok.
Men det er da lidt dumt kun med billeder og videoer.
Prøv med noget mere.
Film anmeldelser.
Bog anmeldelser.
Du skal bare komme igang.
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
06. juni 2010 - 18:15 #4
Tror stadig ikke du har læst mit indlæg igennem siden du svarer på noget jeg ikke spørger om overhovedet..
Avatar billede AntonAKH Nybegynder
11. juni 2010 - 12:31 #5
Er der nogle der vil henvende sig seriøst ? :)