Avatar billede lgyrud Nybegynder
01. juni 2010 - 17:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sptd v1.58 + Daemon tool - gratis download for Windows 7 ?

Er der nogen der ved hvor man kan dowbloade "for free" nævnte programmer uden altså at skulle betale noget?
Jeg har fundet ud af at man først skal have downloaded sptd v1.58 før Daemon virker !
Er der nogen der har en anden mening / viden
Avatar billede qwas999 Nybegynder
01. juni 2010 - 19:29 #1
Jeg ved desværre ikke hvordan man får daemon tool til at virker, har selv prøvet :).

Men Magic Dics er et alternativ freeware.

Du kan altid prøve at se om det dækker dine behov :)
www.magiciso.com
Avatar billede qwas999 Nybegynder
01. juni 2010 - 19:37 #2
How glemte at nævne at det er herfra man downloader det hvis du skal bruge det til at køre ISO filer etc.
http://www.magiciso.com/tutorials/miso-magicdisc-overview.htm
Avatar billede lgyrud Nybegynder
07. juni 2010 - 11:21 #3
Hej
Jeg har istedet benyttet dit link og undladt Daemon tool.
Det ser ud til at virke i Wind.7
Så mange tak for hjælpen.