Avatar billede RFS Nybegynder
01. juni 2010 - 16:53 Der er 1 kommentar

Upload på hjemmeside med Filezilla eller Microsoft SharePoint Designer

Hej alle

Er der nogen her som kan fortælle mig hvordan jeg skal bære mig ad med at få indhold på det domæne jeg har købt?

Jeg har lavet en hjemmeside i Microsoft SharePoint Designer, og har købt et domæne, jeg har også downloadet Filezilla og er også logget på serveren. Men når jeg har uploadet mit indhold fra min egen computer og op på serveren og jeg efterfølgende går på nette for at vil se hjemmesiden så er der ingen ting sket (der kommer en hvid side hvor der står "kommer snart")?

Jeg bruger som sagt Filzilla, men kunne jo egentlig lige så godt bruge SharePoint designer til at udgive hjemmesiden med, men da jeg ikke kører med standard FTP-port (21) har jeg et problem - er der evt. nogen som ved hvordan man ændrer FTP port i SharePoint designer?
Avatar billede zagger Juniormester
02. juni 2010 - 16:46 #1
Er du sikker på at du har navngivet din index-fil korrekt? Nogle programmer kalder dem for index.htm, hvilket er et problem hvis webserveren er sat til at bruge index.html, .php eller .asp. Eller hvis der ligger to index-filer på serveren med forskellige efternavne.

Eller den klassiske hvor der ikke er nogen index-fil, fordi den er blevet kaldt forside.html.

Du kan evt. prøve at skrive www.ditdomæne.dk/en-underside-du-ved-virker i adressefeltet i din browser og se om den popper frem. Hvis den gør det, så er det helt sikkert din index-fil den er gal med.