Avatar billede Jacob1509 Nybegynder
01. juni 2010 - 08:45 Der er 1 kommentar

SourceSDK lys

Hej alle sammen.
Jeg har længe prøvet på at finde ud af hvordan man laver lys på biler i sourcesdk. Jeg sad nemlig og kiggede på left 4 dead 2 som jeg snart får fat i og så tænkte jeg om man ikke kunne lave sådan at forlygterne på biler lyser, men jeg har indtil videre ikke kunne finde oplysninger om det, så derfor spørger jeg om der ikke er nogen der har forstand på sådan noget.
På forhånd tak.
Avatar billede Jacob1509 Nybegynder
03. juni 2010 - 10:16 #1
Det skal lige siges at jeg har prøvet at bruge light_dynamic men det med forlygter på biler skal være så man kan se lyset hvis man kigger ind i lygterne, ligesom i virkeligheden