Avatar billede BTEngineer Novice
01. juni 2010 - 08:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyningen?

Jeg har en Zepto A15 som er fra august 2009. Jeg har haft lidt problemer med at formatere den her for en uges tid siden, men fik det ordnet det igennem denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/910305

Så nu køre styresystemet (vista 64bit). Men nu er jeg stødt på et andet meget underligt problem.. Når jeg har tændt computeren (laderen er sat til) så køre det som det skal, men idet jeg tager laderen ud af bærbaren, så fryser den skærmbilledet og reagerer på ingenting, så kan jeg kun enten holde sluk-knappen nede eller hive batteriet ud. Og ja, batteriet er ladet fuldt op..

Hvis jeg så sætter laderen i igen og tænder den, fungerer det igen som det skal. Hvad kan dette skyldtes? og hvad skal jeg gøre?
Avatar billede dboy26 Nybegynder
01. juni 2010 - 15:13 #1
Hvad sker der når du tænder den uden strømforsyning er sat til den ?
Avatar billede BTEngineer Novice
03. juni 2010 - 08:27 #2
Så går den i stå, der hvor den står og "loader" windows. Altså:
http://farm1.static.flickr.com/147/363935521_fa5cbaf0ce.jpg

Og så reagerer den igen ikke på noget som helst og jeg bliver nødt til at hive batteriet ud, eller holde tænd/sluk-knappen nede, indtil den slukker. :(
Avatar billede BTEngineer Novice
28. september 2010 - 13:12 #3
Nogen forslag?
28. september 2010 - 13:50 #4
Psssssst: Så længe at dette er aktuelt Point ude: 905 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/dounie så 'gider' folk ikke at hjælpe dig igen...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede BTEngineer Novice
28. september 2010 - 14:02 #5
Det har jeg slet ikke bemærket.

Jeg har ordnet det nu. Afventer blot et angivet svar fra nogen..

Er der nogen der vil komme med forslag nu?
Avatar billede BTEngineer Novice
04. juni 2011 - 09:29 #6
Jeg har stadigvæk problemet - Så lader lige tråden stå lidt åben endnu! :)
Avatar billede BTEngineer Novice
23. marts 2013 - 01:02 #7
Så blev det vidst tid til en lukning! :-)