Avatar billede djensen Nybegynder
21. juli 2001 - 19:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mangler nogle filer

Hej!

Når jeg tænder min computer, så går der et stykke tid, også skriver den lige pludesig ude i ms-dos, at den mangler følgende filer:

vnetsup.vxd
vredir.vxd
dfs.vxd
Filerne bruges til noget med netværket.
Er der nogen der ved, hvordan jeg får filerne tilbage ??
Avatar billede bobbedude Nybegynder
21. juli 2001 - 19:51 #1
Jeg mener bare du skal geninstallere dit netkort
Avatar billede -mascot- Nybegynder
21. juli 2001 - 20:02 #2
jeps det er netkortet......jeg har haft samme problem...der havde jeg fjernet mit netkort...så laver den det pis....min udvej var at Geninstalere Windows...
Avatar billede apollo69 Nybegynder
21. juli 2001 - 20:07 #3
Ja, det er ikke nok at geninst. netkort.
Avatar billede spectual Nybegynder
21. juli 2001 - 20:24 #4
Hva\' med at prøve at opdatere dine netkorts drivere?

På den måde får du driverne lagt korrekt ind igen og måske vil det løse problemet.
Avatar billede prodic Mester
21. juli 2001 - 21:14 #5
Geninstallere skulle da gerne ikke være den eneste rigtige løsning.

Find dit netværkskort under System og slet det derfra.
Derefter kan du installere dit Netværkskort/modem igen og du er sluppet af med de køre fejl.
Avatar billede kunze Nybegynder
21. juli 2001 - 21:14 #6
Jeg har lagt de manglende filer på www.kunze.dk
Klik her: www.kunze.dk/vxd-filer.zip

De skal placeres under C:\\Windows\\system\\

Med venlig hilsen
Simon Hoff Kunze
Avatar billede prodic Mester
21. juli 2001 - 21:16 #7
Fjern evt. netværkskortet og de services der hører med(IP og dem der)
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. juli 2001 - 21:22 #8
Jeg tror ikke det er nok at installere netkortdriverne igen. Hvis det virker er det fint, ellers prøv følgende:
- afinstaller netkort, drivere, protokoller (IP m.m.) m.m
- installer windows ned oven i sig selv (Geninstallation). Dette vil normalt reparere registreringsdatabasefejl.
- geninstaller netkort (Du er selvfølgelig helt sikker på at netkortet virker og at du har de rigtige drivere)

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede prodic Mester
21. juli 2001 - 21:28 #9
Inden han geninstallere skulle han måske lige prøve at installere netkortet igen - bare for at se om det ikke virker.

Avatar billede kunze Nybegynder
21. juli 2001 - 21:36 #10
1. Tag netkortet ud
2. Slet netværkskortet og opkaldskort under \'Andre Computere\'
3. Sluk computeren
4. sæt Netværkskortet i
5. Start computeren
6. Installer dirverne
7. Så skulle det virke!

Prøv evt at slette protokollerne (TCP/IP og IPX) og sæt dem så til igen!

Hilsen Simon
Avatar billede kunze Nybegynder
23. juli 2001 - 22:17 #11
Tak for point! :)
Avatar billede djensen Nybegynder
24. juli 2001 - 00:30 #12
Selv tak :)