Avatar billede reimer165 Nybegynder
30. maj 2010 - 20:19 Der er 6 kommentarer

Min computer slukker efter ca en halv time

Hej her inde:)

Har et problem med min computer, den slukker af sig selv efter en halv time.
Jeg ved ikk hvad der er galt med den og vil ikke åbne den da der stadig er garanti på den. men kan det være en virus eller noget anden for ander ikke hvad det kan være...

På forhånde tak:)
30. maj 2010 - 20:47 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Eks http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/ ...
Avatar billede besle Nybegynder
31. maj 2010 - 12:00 #2
Tjek dine temperaturer.
Hvordan lukker den ned?
Blå skærm? (Blue screen of Death/BSoD)
Avatar billede PcFixer Nybegynder
03. juni 2010 - 09:20 #3
hej.

er det en bærbar eller stationer ?

det kommer af at køleren er støvet til og den kan ikke komme af med varmen....
Avatar billede reimer165 Nybegynder
19. august 2010 - 10:01 #4
Nej den slukker bare i sort skærm, ved ikk hvad det kan være.

har lige haft den inde i den butik hvor jeg har købt den og de har bare gjort den ren og det har ikk hjulpet noget.
Avatar billede reimer165 Nybegynder
19. august 2010 - 10:01 #5
bærbar
19. august 2010 - 19:32 #6
(Se #1 !!!)