Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 17:25 Der er 23 kommentarer

Teamwiewer test

Teamwiewer

Endnu engang tak for råd og vejledning. Jeg var inde og downlode de to sessioner og et sted når de blev lukket op var der mulighed for at teste det på Teamwiewers PS.  men jeg kan ikke finde dette igen Det var et ID på 4 cifre man kunne sætte ind og der igennem prøve funktionen.

Mon der skulle være en ekspert der kan give det link eller vejledning til at kunne køre testen/prøven.

Jeg har forsøgt i flere timer uden held.

mv
Neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2010 - 17:42 #1
http://www.teamviewer.com/da

Væg punktet "Start kundemodul".
Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 17:50 #2
John

Fint nok men det kan jeg ikke finde og foræl så lige hvordan jeg i tilfældet kan give dig point
mv

Neroes
Avatar billede Ali40105 Nybegynder
30. maj 2010 - 18:13 #3
http://www.teamviewer.com/da/
Klik på ---> Start Fuld version
Klik på ---> Kør
Vælge  ---> Start
Klik på ---> Næste
Vælg privat privat / ikke kommercielt
og klik på næste
Accepter vilkårene i licensaftalen og bekræft at du bruger teamViewer udelukkende privat og derefter klik på næste
Så vælger man selv om programmet skal starte automatisk med windows.
Lav en adgangskode så du kan fjernstyre din pc fra et andet sted og klik på næste.
vælg fuld adgang og klik på næste.
Efter installationen er fuldført så klik på afslut.
Det næste man skal gøre er at man skal installere teamviewer i anden pc som man vil fjernstyre den ene pc fra på samme måde.
Derefter kan man starte teamviewer og hvert pc som har teamviewer installeret har ID nummer samt kode som brugeren kender. Id nummeret og koden skal indtastes til højre for t man kan fjernstyre den anden pc.
Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 18:17 #4
John

Tak det er fint nok men kan du ikke præcisere hvor og på hvilken side  imodsat fald hjælper det ikke ret meget så er jeg fortsat på Herrens Mark
mv

Neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2010 - 18:19 #5
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2010 - 18:19 #6
Ali40105 det erc ikke det han efterlyser...
Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 18:22 #7
C
Ali

Jo dertil er jeg nået det er at læse i PDF filen m men det jeg efterlyser er at det et sted sor at man kunne teste det på Teamwiewers eget site med en kode de havde opgivet og det er det mit spørgsmål går på. som skrevet at man isætter det ID og der kan teste hos Teamwiewer
mv

neroes
Avatar billede Ali40105 Nybegynder
30. maj 2010 - 18:23 #8
Når okay :)
Avatar billede Ali40105 Nybegynder
30. maj 2010 - 18:24 #9
Det ved jeg ikke noget om :)
Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 18:25 #10
John

Tak
Men når jeg klikker på det link er det "dødt" kan du ikke vejlede mig sådan at jeg kommer ind på siden ?????¨

mv

Neroes
Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 18:34 #11
Kære John

Det jeg søger er den kode som giver adgant til Teamwiewers side sådan at man der kan teste. hvis man ikke lige har to laptop inden for rækkevidde, Som skrevet stod der en kode på ca 4 cifre men jeg kom væk fra siden og har nu prøvet igen uden held og det grunden til at jeg søger en EKSPERT der kan hjælpe med det rette råd`?

mvh

neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2010 - 18:58 #12
neroes: klik på "Start kundemodul" på http://www.teamviewer.com/da

Jeg har linket til et billede med cirkler om et link som du skal klikke på..
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2010 - 18:59 #13
Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 19:08 #14
Kære John

Nej . Jeg syens jeg har beskrevet det helt forståeligt.

Der fremkom et sted hvor man  kunne forbinde sig til Teamwiewer og teste det med et ID, og det er det enesye jeg har spurgt om alt det andet har jeg fundet her de to muduler der skal til at skabe forbindelsen, men ikke den der skaber forbindelse til Teamwier selv sådan at man der kan afprøve systemet.  Det er et 4 cifret ID men jeg fik det ike noteret og siden forsvandt  Dere side er fin nok og de to PDF filer til instruktion også ol men jeg mangler sådan at der kan testes med Teamwiers egen "PC"

mv

neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2010 - 19:59 #15
(div]Der fremkom et sted hvor man  kunne forbinde sig til Teamwiewer og teste det med et ID[/div]

Det er det man får mulighed for på http://peecee.dk/uploads/052010/Unavngivet111.jpg !!!!
Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 20:10 #16
John

Der fremkommer alene den ene forbindelse og ingen steder man kan komme til teamwiewer,  Kunne du ikke selv afprøve du kan kun annúllere og det hjæper lige vidt, dit link giver ikke adgan ,men visker kun de to "koder" man skal bruge til klienten oig ikke til Teamwiewer , det har jeg skrevet det er ikke det jeg skal bruge med ID til Teamwiewer, sådan at man kommer ind på deres PC.  Jeg kan se jeg må prøve at ringe i morgen. Der tilsyneladende ingen der kan knække nøden

mv

neroes

hvad gør jeg med point , der er ingen der er kommet med et svar på spørgsmålet ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2010 - 20:16 #17
Jeg er ved at undersøge hvor det er den test funktion ligger.
Mht. til point så vent til du får løsningen
Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 20:35 #18
John

Det gør, men jeg er ikke i tvivl om de virker og uden at vide er det måske bedre en det der ligger indbygget i Windows 7

mb

neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2010 - 20:53 #19
Det er meget bedre end det der ligger i Windows.

Jeg har selv prøvet det du snakker om, og lige nu er det lidt træls at jeg ikke kan finde det igen.
Avatar billede neroes Nybegynder
30. maj 2010 - 21:19 #20
John

Sådan helt på det rene. Jeg har kun prøvet Teamwiewer og det er let og enkelt og vil selv for mig incl. kunne bruges at "brugere " som der er flest af til hjælp goden venner imellem der ikke er high tech ud i denne IT verden. Mht. til Windowa ser det for mig ud som det bygger på det samme men over mail. Men jeg kan forstå at man samtidig kan eksv åbne for skype og der nå en ekstra diminsion sådan at man skamtidig kan forklare hvad det er man gør, det har jeg ikke prøvet, men vil asap.  Men det ville være rartom andre ville bidrage med efaringer fordi en sådan direkte hjælp /hotline er langt mere effektiv og lærerigt for den der modtager hjælpen . Det der bare at få stukket korte tesser og råd ud er for eksperter og dem er der kun få af, alle vi andre er brugere og ikke datamatikere. Et råd til dette site vil da være at man gjorde brug at dette teamwiewer værktøj og der med hjalp alle os der i denne verden ikke er helt så inviede i alle udtryk og håndteringer.  Men jeg vil afvente dit svar desangående.
Eks  her kunne vi ha sparet en masse tid hvis så fremt i fald mv

var gået ind og set på det aktuelle  aT FINDE  idet etc.

mb ¨
neroes
Avatar billede neroes Nybegynder
01. juni 2010 - 19:45 #21
John

Så er her løsning John omend jeg ikke er ekspert.

Gå ind på siden og download Full size . I ruden der dukker op skriver du til din modpat ( her teamwiewer  PC ID 12345. I den nye rude der dukker op intaster du det password der dukker op ved skrive feltet. og conecter. Nu er du inde på Teamwiewers PC  og kan prøve systemet af.  Ud over det kan du conecte både lyd og video såfrem det er tilsted genvejs og begge kan udføre procedure på skærmen.

Jeg håber at det kan blive til hjælp for andre og et værktøj man vil benytte sig af i dette forum og uden tvivl til hjælp for mange som ikke er nørder ud u denne verden.

Nu kommmer spørgsmålet hvem skal jeg give point til, jewg samler ikke på dem men giver dem gerne til dem der har behov.

tak til alle som bidrog i god ånd

neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2010 - 21:02 #22
Bare tag dem selv :)
Avatar billede neroes Nybegynder
01. juni 2010 - 21:10 #23
John

Men jeg vil gerne forære dem til nogen der har behov.  Men lad mig vide hvorfor man ikke i højere grad gør brug at de mulugheder der ligger her og ydseeligere den nye tilføjelse om lyd/billede. Det ville give os der søger hjælp et langt større indblik og fortåelse i denne verden

dbh

Neroes