Avatar billede rogind Nybegynder
21. juli 2001 - 19:23 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Mappen starter automastisk!!

Min computer har på en måde bildt sig selv ind, at den skal starte mapperne for c- og d-drevene op hver gang jeg tænder skidtet!!

Hvordan får jeg det ændret så det ikke startes??

Rogind
Avatar billede hotpop Novice
21. juli 2001 - 19:27 #1
det spørgsmål har været stilt RIGTIG mange gange her på eksperten. En løsning får du ikke decideret da problemet ser ud til at gå i sig selv igen om et stykke tid.... Hvor længe ved jeg desværre ikke :)
Avatar billede cloqq Nybegynder
21. juli 2001 - 19:38 #2
Prøv at kigge i mappen start og se om du ikke er kommet til at liste de to mapper derind..:! En anden mulighed er at når du slukker din computer og har mapperne C:\\ og D:\\ åben, åbner de også når du starter computeren!
Avatar billede bobbedude Nybegynder
21. juli 2001 - 19:46 #3
Tryk Start/Kør/Regedit
Vælg

HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run

Se hvilke nøgler der ligger her nøglen hedder vist bare c- eller c.

Finder du ikke noget der kik i

HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run

Ps. sparer du samme til noget siden du kun giver 15 point ? :ø)

Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2001 - 19:59 #4
æhhm de popper altså kun op hvis du ik lukker dem ned inden du lukkede windows. så luk dem inden du du lukker windows ned så er de væk næste gang
Avatar billede rogind Nybegynder
21. juli 2001 - 20:27 #5
Jeg sparer skam ikke på noget......troede egentlig at det var er simpelt spørgsmål!!
Avatar billede hotpop Novice
21. juli 2001 - 21:00 #6
space> jeg kender hans problem og tro mig: hans mapper er garanteret lukket når han lukker windows ned :)
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2001 - 21:01 #7
hotpop>> okii
Avatar billede kunze Nybegynder
21. juli 2001 - 21:18 #8
Se under Start > Programmer > Start: Hvis de er her så højreklik på dem og vælg slet! :)
Avatar billede makse Nybegynder
21. juli 2001 - 21:33 #9
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
23. juli 2001 - 00:06 #10
* Tryk Stat, Kør og skriv msconfig.

* Tryk så på fanebladet \'Start\'.

* Her kan du se hvad der starter sammen med Windows.

* Fjern fluebenene ved det, som der ikke skal startes.

* Sværer er det ikke :)
Avatar billede hotpop Novice
23. juli 2001 - 10:25 #11
cyberqvist> Jo det er sværere! har haft samme problem og 100 % sikkert: de er der IKKE! :)
Avatar billede perth1893 Nybegynder
23. juli 2001 - 21:27 #12
Jeg kan tilslutte kig hotpops kommentarer, jeg har samme problem og JA jeg har Norton installeret, som makse henviser til.
Avatar billede zuluzapper Nybegynder
24. juli 2001 - 10:51 #13
Min holder op med at gøre det hvis jeg IKKE har automatisk start på min Firewall.....

Hvis du starter Firewallen manuelt, vil den ikke åbne dine drevmapper;-)
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
25. juli 2001 - 16:25 #14
Af en eller anden grund sker det, når jeg installerer McAfee VirusScan 5 i Windows 98 SE, og én enkelt gang er den \"blevet hængende\".
Avatar billede hotpop Novice
01. august 2001 - 20:56 #15
og hvad hjalp ved at følge cyberqvist´s løsning??? Hvis DET er løsningen så er der noget galt...