Avatar billede qwas999 Nybegynder
29. maj 2010 - 17:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmen kommer ikke

Hej jeg har åbnet min lille brors computer, får at se om den har pci express. så jeg har fjernet grafik kortet og en af de 4 ram. Efter jeg har sat dem sammen igen og tændt computeren, vil skærmen ikke tænde. Der står bare power saving mode, når jeg sætter skærmen til :'(...

xD Håber i ved hvad der er galt. Man kan ikke forklare sin lille bror at hans computer ikke virker mere xD...

Tak på forhånd
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
29. maj 2010 - 17:45 #1
lyder meget som om du ikke har fået sat det grafikkort helt ned på plads i slottet..

Så åbne du den igen, og tjek at kortet sidder helt nede hvor det skal..

en anden ting, er det et kort der skal have eksten strøm som du måske har glemt at sætte på kortet igen ?
Avatar billede qwas999 Nybegynder
29. maj 2010 - 18:01 #2
Hey har fjernet grafik kortet og kigget der hvor ledningen skulle være, så vidst ud til at kun 3 ud af de 6 gule et eller andet sad på, lagde det på plads og så virkede det igen :) Tusind tak :)
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
29. maj 2010 - 18:09 #3
velbekomme :)

jeg smider et svar som du skal acceptere :)