Avatar billede sascha Nybegynder
29. maj 2010 - 13:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lang tid om at komme på nettet

Hej experter
Bruger win7 ultimate og ie8
når jeg trykker på ikonet for ie tager det 5-8 sekunder før end jeg er på min start side
Jeg tømmer regelmæssigt min cache og rydder op generelt med cclaner og malwarebyte anti malware

com kører ellers upåklageligt
net hastighed er som den skal være 20/20
hvad kan det være ?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2010 - 13:29 #1
Ja det er også min opstartstid ca., så der er nok tiden det tager for at starte det hele op.
Avatar billede spicyrazz Nybegynder
29. maj 2010 - 13:36 #2
Ellers kan du prøve at bruge en tom side som startside sådan at du heller ikke behøver at vente på at den loader.
gør følgende: Åben IE8, klik på funktioner - internetindstillinger, vælg "Brug tom side" og tryk anvend.
Avatar billede sascha Nybegynder
29. maj 2010 - 14:36 #3
Det har da klart gået meget hurtigere. Prøvede med en tom side, men ie8 venter stadig i 5-8 sek før den er klar. Den skriver "OPRETTER FORBINDELSE" og i den tid kan jeg ikke gøre noget
Avatar billede spicyrazz Nybegynder
29. maj 2010 - 15:09 #4
Har du testet din forbindelse? for at se havd den reelt er? ellers prøv at se om der er lige så lang ventetid i f.eks. firefox
Avatar billede sascha Nybegynder
29. maj 2010 - 21:34 #5
spicyrazz.......prøvede firefox og herer den på med det samme.
Lig et svar
Avatar billede spicyrazz Nybegynder
29. maj 2010 - 23:11 #6
Øhmm... Jeg ved ikke hvad det ellers kan være eftersom min IE8 starter op med det samme... Men lægger alligevel et svar som du sagde jeg skulle
Avatar billede tjek Nybegynder
30. maj 2010 - 11:07 #7
Hej igen,

Har lagt et billede op af skærmen når fejlen opstår...

http://server3.uploadit.org/files/conner-Billede0032.jpg

- Tjek
Avatar billede tjek Nybegynder
30. maj 2010 - 11:08 #8
ups - forkert indlæg...