Avatar billede cyberzorro Nybegynder
29. maj 2010 - 13:02 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Åbning af IE åbner også andet program

Hej

Når jeg åbner Internet Explorer åbner den samtidig et andet program.... Hvis jeg så lukker det pågældende program ned og åbner et nyt vindue i IE sker det samme. Nogle der har et forslag til hvor jeg kan ændre henvisningen til det andet program ? Umiddelbart ser stierne korrekte ud på begge programmer.
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
29. maj 2010 - 13:11 #1
Har forøvrigt forsøgt mig med CCleaner, dog uden held.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2010 - 13:20 #2
Hvilket program åbner samtidig?
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
29. maj 2010 - 13:23 #3
Den åbner en installationsfil til mit ArcGis.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. maj 2010 - 14:08 #4
Er det ligegyldig hvordan du åbner IE, gør den det altid?

Altså om du bruger et ikon på skrivebordet, måske fra hurtigstart, fra selve start-menuen, fra komandoen "Kør", eller hvor du ellers kan starte IE.....
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2010 - 14:13 #5
Er det et program du har brugt, som du ikke har installeret længere, som er tilknyttet IE8 som tilføjelses program?
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
30. maj 2010 - 13:54 #6
vejmand...umiddelbart er det ligegyldigt hvordan jeg åbner, men jeg tester lige.

22...Det er et program som er installeret.
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
30. maj 2010 - 21:15 #7
Har lige fundet ud af at det samme sker når jeg åbner Office 2003.
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
31. maj 2010 - 12:19 #8
Det lader til at det gælder for alle Microsoft programmer.... fx. msn.
Avatar billede cyberzorro Nybegynder
02. september 2010 - 20:25 #9
Har valgt at afinstallere det pågældende program, der oprindelig konfliktede. Spændt på at se hvad der sker når/hvis jeg skal bruge det igen.

Tak for hjælpen...smid et svar afsted så vi kan lukke spørgsmålet.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. september 2010 - 22:45 #10
Oki......