Avatar billede andreastoft Nybegynder
28. maj 2010 - 20:41 Der er 12 kommentarer

Hjælp til låste filer på ekstern hdd..

hey, må min gamle computer havde jeg taget backup (ctrl+c -> crtl+v) på min ekstern .. og på den nye computer kan jeg så ikke hente de filer jeg lagde over ;s

jeg har prøvet:
køre fejlsikret tilstand
taget ejerskab

men intet held ;s
hvordan får jeg fat i mine filer ?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 20:55 #1
Win7, Vista, XP eller ????
Kommer der en fejlmelding?
Avatar billede andreastoft Nybegynder
28. maj 2010 - 21:09 #2
win 7 .. 64 bit køre jeg med nu (filerne lagde på et system med xp 32bit)

Den skriver bare jeg ikk har rettigheder ;s

og jeg sætter mig til ejer .. men den smider mig af hver gang jeg tager den fra og sætter den til..
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 21:17 #3
men den smider mig af hver gang jeg tager den fra og sætter den til..

Skal det forstås sådan, at du godt kan, hvis du lader den være tilsluttet?
Avatar billede andreastoft Nybegynder
28. maj 2010 - 21:22 #4
nej, at hver gang jeg tager den fra fjerne den mig som ejer af filerne .. (kan godt se det var uforståeligt xd)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 21:24 #5
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 21:25 #6
Det er stadig lidt uforståeligt.....
Skal det forstås sådan, at du godt kan, hvis du lader den være tilsluttet?
Avatar billede andreastoft Nybegynder
28. maj 2010 - 21:28 #7
yes det er lige præcis hvad jeg har prøvet :D
og det skal forstås som jeg har de her filer ( en del billeder jeg gerne vil have igen) som jeg lagde over fra min gamle computer .. og nu vil jeg have dem ind på min nye computer fra min ekstern ..
det kan jeg bare ikke ! kan ikke se dem, kan ikke flytte dem, kan ikke tage ejerskab kan intet med dem ;s

og så vil jeg gerne have jer til at forklare mig hvordan jeg får fat i mine filer :D?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 21:31 #8
Kan du evt. forklare hvor i guiden, ved hvilket punkt, det går galt?
Avatar billede andreastoft Nybegynder
28. maj 2010 - 21:33 #9
altså jeg kommer så langt at jeg skifter mig selv ( administrator kontoen) til ejer ,, men kan stadig ikke flytte filerne eller se dem eller noget som helst ?
og vis jeg tager den fra og til så står jeg ikk som ejer mere ;s
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 21:36 #10
For det første, lad være med at tage den fra, hvis det gør at du skal starte forfra igen.....

Hvilket punkt i guiden er det du henviser til?

Følg den slavisk, og fortæl hvor det går galt.....
Avatar billede andreastoft Nybegynder
28. maj 2010 - 21:40 #11
jammen problemet er at det IKKE går galt .. jeg kommer det hele igennem og jeg står som ejer vis jeg går derind igen .. men jeg kan stadig ikke få fat i filerne
Avatar billede vejmand Juniormester
28. maj 2010 - 21:45 #12
Har du aktiveret super administrator kontoen?

Ellers gør det, og prøv derfra.

Første kommentar i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/902134