Avatar billede vibefy Nybegynder
28. maj 2010 - 17:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sony Vegas Pro 9 - Langsomt?

Hej..

Jeg har downloadet Sony Vegas Pro 9 på min computer og har fået installeret det og fumlet lidt rundt med det et godt stykke tid.. Programmet er super godt og der er ingen fejl med noget i det. Men jeg har det problem, at Sony Vegas kører meget langsomt på min computer.. Det samme gælder når jeg kører Adobe After Effects (lignende filmredigerings program).. Når jeg sætter filmklip sammen og sætter effekter etc. sammen, så går det umådeligt langsomt og den siger "svarer ikke" i lang tid før den endelig kommer igang igen..

Min computer er en ombygget Fujitsu Siemens, i får lige nogle fakta som jeg ved om computeren..

Styresystem: Windows 7 Home Premium 32-bit

Producent og model: Fujitsu Siemens - Amilo PI 1536

CPU: Intel Cote 2 CPU 2.0 GHz

Ram: 2048 mb

SKÆRM:

Navn: ATI Mobility Radeon X1400
Korttype: ATI Radeon Graphics Processor (0x7145), ATI Technologies Inc.-kompatibel
Kortbeskrivelse    ATI Mobility Radeon X1400
Kort-RAM: 128,00 MB (134.217.728 byte)
Opløsning: 1280 x 720 x 74 hertz
Bit/Pixel: 32

Jeg ved ikke om det var til nogen hjælp med de fakta, men jeg håber i kan hjælpe..

For forhånd tak..
28. maj 2010 - 18:40 #1
Psssssst: Lille kommentar/hint ->
1) Du har lagt et IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?
2) Du bør også pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/vibefy ... Ellers 'gider' folk ikke hjælpe dig...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede vibefy Nybegynder
28. maj 2010 - 19:06 #2
Jeg må ærligt indrømme at jeg var i tvivl om hvor den skulle være, derfor tog jeg den kategori jeg synes passede bedst.. Men tak for hjælpen (:
Avatar billede vibefy Nybegynder
29. maj 2010 - 00:31 #3
lukker