Avatar billede nilsen Nybegynder
28. maj 2010 - 10:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

blå skærm ved opstart

gd
Jeg har fået et problem med min bærbare pc (toshiba)
Kører windows Vista home edition
Når jeg kommer frem til at det står velkommen på skærmen går den over til at blive blå/grønn stribet, det står intet på skærmen. Den kan startes i fejlsikret tilstand.
Dette gentages ved hvert forsøg på at starte op. Jeg har kørt en gendannelse som var taget for 2 dager siden.
Noen som har en ide hva dette kan være (virus feks)??
Det begynte med at den trådløse forbindelse ble meget sen, links på de sider som omsider kom op hvirket ikke,Flere af bilderne på sidene vistes ikke.
Det tok 3-4 minutter at laste ned 500-600 kb filer.
Hører gerne
mvh
Nilsen
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
26. juni 2010 - 19:51 #1
Mulig driverfejl, hvis skærmen først gør det, når den er på vej til at gå ind i Windows. Jeg vil foreslå en formatering af harddisken, hvorefter Windows installeres igen. Lyder som softwarefejl. :D
Avatar billede nilsen Nybegynder
27. juni 2010 - 00:23 #2
gd
Takk for kommentarene.
Litt drastisk å formatere, jeg har foreløbig løst problemet ved å køre en ny gendannelse litt lenger tilbage, sannsynlgivs var det et program jeg hadde lastet ned som var årsagen, det har ihvertfall fungert etter at det ble fjenet.
mvh
Nilsen
Avatar billede nilsen Nybegynder
18. august 2010 - 17:08 #3
spørsmålet trekkes tilbage iht min kommentar av 27.06.
N.