Avatar billede Jmv_cyber Novice
27. maj 2010 - 09:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Keyboard problemer på laptop

Jeg har for nylig fået stukket en Fujitsu Siemens AMILO A7620 bærbar maskine i hånden. En lidt ældre maskine, men den køre fint, foruden dette lille problem: ALLE "F" fasterne svarer ikke (F1, F2, osv.) medmindre man bruger funktions tasten (Fn). Dvs. F1 ikke åbner "Hjælp", ALT + F4 lukker ikke vinduer, etc. men kombineret med Fn tasten virker de fint (Fn + F1 får den til at gå i dvale-tilstand, Fn + F7/F8 skruer op og ned for lyset, osv.).
Jeg kan ikke finde nogen form for lås på tastaturet eller noget software der skulle gå ind og blokere for generel brug af de nævnte taster.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. maj 2010 - 10:16 #1
prøv at hente drivere til chipset på hjemmesiden
http://support.ts.fujitsu.com/dk/support/downloads.html
Avatar billede PcFixer Nybegynder
28. maj 2010 - 13:42 #2
Inden du køber et nyt så plejer reinstallation af softwaren at hjælpe. altså tag en backup af dine doc. kør en format / install  :)
hjælper det ikke er muligheden at få købt et nyt tastatur.

AMILO A7620
Varenr.: FSP:860N30205
EAN/UPC: 5705965818039
OEM varenr.: 123288

tjek eet.dk de har reserve dele hvis ikke du selv kan montere et nyt så gøre pcfixer.dk det for dig eller et andet værksted tæt på dig. :)