Avatar billede frem-ad Professor
25. maj 2010 - 09:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

RedCoon eller Pixmania

Hallo
Jeg har brug for en ny vhs afspiller der har jeg kig på 2 typer

http://www.redcoon.dk/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B201462/cid/4004/LG_ELECTRONICS_LV_4981/
http://www.pixmania.com/dk/dk/157003/art/lg/videomaskine-vhs-4-hovede.html

Selve maskinerne ligner hinanden  så det er ikke der spørgsmålet er og prisen er også ca den samme.
Men hvad for et firmaerne er det mest sikre at handle ved, jeg kan finde både godt og dårlig om begge to.
Pixmania har vi jo hørt om i flere år men de skulle hvis have blevet bedre, men jeg synes stadig deres bestillings formular ser mærkelig ud.
RedCoon Kender jeg overhodet ikke noget til de er vel rimelig nye i danmark, men på nettet er der også meninger både for og imod.

Hvor er jeg mest siker når jeg ligger penge der?
Hvem ved noget? er der nogen der har erfaringer med et eller begge firmaer?
Avatar billede frem-ad Professor
25. maj 2010 - 09:55 #1
Hvis nogen kender et ''bedre'' firma med et tilsvarende produkt må de også gerne komme med det
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. maj 2010 - 20:45 #2
Jeg ville nok vælge redcoon.dk da det er et dansk firma.
Pixmania er fransk og har et lidt plettet omdømme...
Avatar billede Peter_Pixmania Nybegynder
26. maj 2010 - 11:00 #3
Hej frem-ad
Jeg arbejder for Pixmania til daglig, og kan derfor ikke hjælpe dig med hviket af de to firmaer du skal vælge, men jeg bed mærke i at du siger at vores bestillingsformular ser mærkelig ud, må jeg spørge lidt uddybende til hvad du mener der er galt med den?

@ John; Redcoon er et tysk firma

mvh
Peter
Avatar billede frem-ad Professor
26. maj 2010 - 12:12 #4
Bla. en meget ømfindig/besværlig  tilmeldings i fohold til andre firmaer jeg har haft med at gøre.
Så står der noget om Zen Aftale  men kan ikke se hvad det er. lige der men skal til en anden side for at se det.
Visa kort betaling hvor der skal indtastes sammen med ''faktura udskrift'' og ikke åbner i en sikker krypteret side som andre firmaer bruger.

også lagde jeg mærke til jeres fragt er dyr i forhold andre firmaer jeg har handlet ved før. (også noget dyrer end redcoon)
Avatar billede Peter_Pixmania Nybegynder
26. maj 2010 - 14:08 #5
Mange tak for den gode feedback, det er noget jeg vil tage op med mine kollegaer!
Fandt du ud af hvad Zen aftalen var?
Avatar billede frem-ad Professor
26. maj 2010 - 14:30 #6
Ja da jeg gik hel tilbage til start. Men det er da godt nok ikke noget jeg gider at betale for...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2010 - 19:12 #7
#3 med adresse i DK?
Avatar billede Peter_Pixmania Nybegynder
27. maj 2010 - 09:27 #8
@ frem-ad
Ok kan jeg godt forstå, jeg kunne forestille mig at det også bliver mere relevant hvis man køber et kamera eller fjernsyn til +10.000, hvor der er større gevinst at hente med sådan en ordning.

@John
Ja, kan se efter et kort kig inde på Trustpilot at de er oprettet som dansk anpartsselskab, men hovedforetagendet er nu tysk :-)
Avatar billede frem-ad Professor
02. juni 2010 - 18:26 #9
Så købte jeg den ved redcoon jeg bestilte den i mandags og fik den leveret idag (onsdag) så 48 timer fra bestillíng  til levering så end til videre ser det ud som en ok virksomhed men så må vi se på den lange bane (hvis der bliver noget med garanti)

john_stigers Smid et svar så får du pointene

Takker
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2010 - 20:39 #10
:)