Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2010 - 09:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

skal købe ny stationær men hvilken....

min gode men meget gamle stationære er afgået ved døden, den blev 9 år,så skal have købt mig en ny, jeg spiller en smule wow og ellers bruger jeg den bare normalt, tænker på følgende har max 5,000 til købet.                                                                                                                                                                                                      http://www.elgiganten.dk/catalog/pc-hardware/dk_desktop/stationar-computer?CatalogCategoryID=9h3D4QFHQ70AAAEOyw803xiY&group_2=price_is_4000+-+4999                                                                                                                                  http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3840644                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          skal kunne købes i næstved og helst imorgen
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2010 - 11:26 #1
Avatar billede agertz Nybegynder
24. maj 2010 - 11:26 #2
Jeg ville nok nærmere kigge på disse, som ligger i den prisklasse du efterlyser.

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99105&type=pcsystem

Jeg skal hvert fald aldrig købe en computer fra de fysiske elektronikbutikker igen - man får desuden også mere for pengene, når man køber computeren på nettet ;-)
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2010 - 11:40 #3
laver en smule netradio så har en hulens masse musik og spiller en smule wow, så ville gerne op på 1 tb harddisk den gamle som nu er afgået ved dden havet 550 gb og det var lige i underkanten, så ved jeg godt jeg kan kbe en ekstern ved sidenn af
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2010 - 11:47 #5
og nethandel er ikke en mulighed af forskellige årsager
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2010 - 11:53 #6
dit valg af acer til 3000kr synes jeg om.
Men husk også, at du skal have en sikkerhedskopi, så jeg ville tilkøbe en 1tb ekstern disk til backup (du kan evt bruge din gamle disk til backup, hvis du sætter den i den nye maskine som slave).
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2010 - 12:15 #7
kan bare ikke ryde om der er netkort i den men det, er der vel for pokker
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2010 - 12:41 #8
der er altid et netkort (til kabel) i stationære. Vil du køre trådløst, så skal du ofte købe et kort til det.
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2010 - 12:43 #9
smider du et svar claes så går jeg nok i den retning medmindre jeg falder over et bedre tilbud imorgen
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2010 - 13:03 #10
bare hold point for dig selv...