Avatar billede zag Nybegynder
22. maj 2010 - 21:56 Der er 3 kommentarer

Fuldskærmsvisning ved to skærme problem

Hej derude

Jeg har en bærbar med Vista hvor jeg har koblet en ekstra skærm til, jeg har prøvet fx på Sputnik.dk eller andre steder hvor man kan se klip eller film hvor det starter i en lille rude på siden, men hvor man så kan vælge at vise det i fuldskærm.

Og det virker også fint nok, lige indtil jeg bruger musen på den anden skærm og klikker med musen, for så hopper den anden skærm ud af fuldskærm og tilbage til alm. visning.

Det er lidt irriterende, da jeg gerne ville kunne se fuldskærm på den ene skærm og så arbejde med computeren på den anden skærm.

Er der en eller anden smart løsning på problemet eller er det bare sådan det er?

Hilsen

Tejs
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. maj 2010 - 23:06 #1
Det lyder som om opløsningen ikke er ens?
Hvis jeg har ret, så har du fået at vide hvad problemet er :)
Avatar billede zag Nybegynder
22. maj 2010 - 23:40 #2
Opløsningen er den samme, tror at fuldskærmsvisning automatisk bliver slået fra når man fx klikker med musen
Avatar billede Vandreren Novice
23. maj 2010 - 22:58 #3
Har du samme problem på youtube?