Avatar billede pissed_squirrel Nybegynder
20. maj 2010 - 15:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forkert oprettelse af nye dokumenter gennem højreklik?

Min far har købt en ny computer og der lå en prøve udgave af Office 2007 Student Edition eller sådan lignende som kunne bruges i 60 dage.

Han har sidenhen afinstalleret det og installeret Office 2007 Proffesionel.

Problemet ligger i at når han højreklikker i en mappe og vælger Ny->Microsoft Office Word-dokument eller Microsoft Office Excel-regneark så laver den tilsyneladende et dokument/regneark, men når han så vil åbne det kommer der en fejl med at det ikke kan åbnes da filtypen er forkert eller filen er beskadiget.

Hvis han går ind i Word/Excel og vælger at lave et ny dokument den vej igennem og så vælger gem og derefter den samme mappe, så virker det fint nok. Han kan efterfølgende dobbeltklikke på filen og så åbner den.

Problemet ligger altså, så vidt jeg kan regne mig frem til, i at der er noget galt med de filer den laver når han højreklikker og vælger Ny->Og så et Office dokument.

Nogle der ved hvad det kan skyldes og hvad der skal gøres for at rette fejlen?

Jeg har prøvet at gennemsøge Google, men den var ikke til meget hjælp så derfor tænkte jeg at Ekspertene burde kunne hjælpe for en sjat point
20. maj 2010 - 16:26 #1
... under hvilket OS:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede pissed_squirrel Nybegynder
21. maj 2010 - 08:07 #2
Ahh ja, det må i undskylde.

Det er Windows 7 Ultimate
Avatar billede pissed_squirrel Nybegynder
25. maj 2010 - 07:50 #3
Ingen der kan hjælpe med problemet?
Avatar billede pissed_squirrel Nybegynder
17. oktober 2010 - 09:19 #4
Ingen løsning fundet