Avatar billede Augustedwards Nybegynder
20. maj 2010 - 14:42 Der er 9 kommentarer

Rystende skærm

Min skærm ryster konstant op og ned. Normalt plejer dette at skyldes  en dårlig monitor eller andre enheder, som interfererer med den, mens rystelserne forekommer kun når jeg har en browser åben - dvs. ikke på skrivebordet. Derfor tror jeg, der er tale om en virus. Nogen der kender problemet og ved hvad man skal gøre?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
20. maj 2010 - 14:43 #1
Hvilket grafikkort har du? :)
Avatar billede FarmerHE Nybegynder
20. maj 2010 - 15:30 #2
Sker det med alle browsere eller kun en specifik?

Og prøv at køre en houscall scan http://housecall.trendmicro.com/ og se om den finder noget.

Mvh
HE
20. maj 2010 - 16:32 #3
... og under hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Bærbar ?
Stationær ?

Har du selv instaleret ? SkærmDriver ?

---

Der er mange andre muligheder, men vend lige tilbage mht. ovenstående oplysninger først...
Avatar billede Augustedwards Nybegynder
20. maj 2010 - 16:34 #4
Det er en bærbar, som har vista som styresystem. Status er nu, at rystelserne også foregår på min desktop, så det er nok en teknisk fejl. Jeg er blevet rådet til at reinstallere min skærmdriver, hvordan gør man det? Hvilket grafikkort jeg har, ved jeg ikke. Hvor aflæses det?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2010 - 18:38 #5
http://www.piriform.com/speccy
Kan læse hvilken hardware din pc indeholder.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. maj 2010 - 18:45 #6
Kan også se det i systemoplysninger under skærm (xp)
Ved ikke om det er det samme i Vista?
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2010 - 16:16 #7
Det er det
Avatar billede patrick14 Nybegynder
21. maj 2010 - 20:02 #8
Prøv at opdater dit grafik kort.
Avatar billede patrick14 Nybegynder
26. maj 2010 - 17:18 #9
Hvad endte denne med??