Avatar billede halte Nybegynder
19. maj 2010 - 23:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Power Article Rewriter

Hej Eksperter

Hej er på udkig efter dette program, har kun hørt godt om det, og ville derfor gerne afprøve det selv. Deres hjemmeside er dog nede, www.powerarticlerewriter.com, og jeg har også haft problemer med at finde det andre steder på nettet. Det er ikke fordi jeg ikke vil betale for det, men kan simpelthen ikke finde det tilgængeligt nogen steder. Er der nogen der har det liggende, eller ved hvor man kan få fat i det?

Mvh Kristian
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2010 - 07:45 #1
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2010 - 07:55 #2
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2010 - 07:57 #3
men jeg tror ikke du kan hente den - er nok fjernet fra nettet

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2010 - 08:11 #4
endnu en gang
der står mange steder at det er fjernet fra nettet

der findes måske et alternativ

http://www.article-rewriter.info/

sidste forsøg

m.v.h
Avatar billede halte Nybegynder
20. maj 2010 - 16:06 #5
Hej treatmenice, og tak for dine forslag

Men ja, du er nået samme konklusion som jeg selv, nemlig at det nok er fjernet fra nettet. Så hvis der er nogen derude som har programmet, ville jeg da være meget glad for at få en kopi..

Mvh Kristian
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2010 - 19:11 #6
prøv denne her

http://powerarticlerewriter.com/dlnow/PowerArticleRewriter_1100.zip

eventuelt kopier den ind  iadressefeltet

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2010 - 19:13 #7
ellers må du lægge din email under intern og jeg kan sende den til dig hvis det er den

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2010 - 08:21 #8
jeg har fundet den men hvis du ikke er interesseret så er det jo ikke så godt.
har den også liggende på min pc hvis du ikke kan hente den

når man opretter spørgsmål herinde er det ens pligt at følge op på det.

jeg lægger den som et svar da det er den du søger

m.v.h
Avatar billede halte Nybegynder
24. maj 2010 - 09:30 #9
Hej treatmenice

Jeg fandt selv løsningen på problemet (hvilket du også gjorde) Siden hvor man køber programmet har været nede i et par uger, og er nu kommet op igen, så man kan nu hente programmet ganske gratis i 15 dage, hvilket jeg nu har gjort.

Men tak for dit svar, jeg skal selvfølgelig nok give dig de point det er værd, da du jo fandt en løsning.

mvh kristian