Avatar billede EmilAnd Nybegynder
19. maj 2010 - 22:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computeren kan ikke finde bluetooth?

Jeg har en Packard Bell Easynote TJ75 med windows ultimate 64 bit, den kan ikke finde bluetooth.

Har prøvet at kigge under enhedshåndtering men der står intet om bluetooth nogen steder der inde. Har prøvet at downloade en driver med bluetooth, som er den driver der er egnet til PB Easynote TJ75 men den åbner det stadig ikke.

Når jeg åbner start og søger i programmer og filer finder den bluetooth. Men når jeg dobbelt klikker på den sker der intet.

Har prøvet at trykke F2 under opstart men kan ikke finde det der BIOS (som jeg søgte på google og de sagde at man kunne prøve og se om det var aktiveret derinde), ved ikke hvad BIOS er heller :)
Tak på forhånd
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
19. maj 2010 - 22:02 #1
- Og jeg har også tjekket at computeren kom med bluetooth og det gjorde den, den har sågar en Bluetooth knap som lyser hvis det er sat til :)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
19. maj 2010 - 23:46 #2
ja det var jo en af de nemme
men du tar jo point selv, så.....
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
20. maj 2010 - 15:25 #3
Check mine indlæg. . Har givet 30 points til larry. .
Avatar billede EmilAnd Nybegynder
30. maj 2010 - 20:58 #4
Lukket