Avatar billede kentDI Nybegynder
19. maj 2010 - 21:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp til hd

har install win xp. men nu kan den ikke læse de andre hd. den finder dem men skriver som om den er tom unallocacet. hvad kan jeg gøre så de kan læses
Avatar billede kimtheman Novice
19. maj 2010 - 23:16 #1
Tror ikke du får meget hjælp, før du får lukket dine tidligere spørgsmål (nogle af dem er over 1 år gamle), og hvori jeg kan se, du slet ikke har meldt tilbage når folk har svaret dig.
Avatar billede kentDI Nybegynder
02. september 2010 - 09:28 #2
svare lige mig selv
Avatar billede kentDI Nybegynder
02. september 2010 - 09:31 #3
sorry kimhteman

hip hip hurra tror jeg har fundet ud af at lukke et spørgsmål
Avatar billede kentDI Nybegynder
02. september 2010 - 09:36 #4
sorry kimtheman