Avatar billede heyza_dk Nybegynder
18. maj 2010 - 18:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger et "salgsværktøj"

Halløj eksperter

Jeg er på jagt efter en feature evt en shop hvor jeg kan lave mit eget cv og lægge op, her kan firmaer så gå ind og se på det forskellige evt "købe" dele ved at tilføje en kurv, når de er færdige med shoppingen skal de enten kunne hente mine oplysninger via zip fil, eller info skal sendes pr mail til dem

Er der nogen der har en ide tænker lidt i en shop, men er der nogen der kan afsluttes på denne måde?
Avatar billede imbanerf Nybegynder
18. maj 2010 - 22:14 #1
Drupal (m. ubercart):
http://www.drupal.org
- Det skal tilføjes, at dette kræver erfaring med systemet. Dog har du så et strækt konfigurabelt CMS med tilhørende shop. Vil dog ikke anbafale dette, hvis du er ny til Drupal og/eller har minimal erfaring med PHP..

Magento:
http://www.magentocommerce.com

------

Jeg er dybt forelsket i Drupal, da det giver mulighed for virkelig at personificere ens/kundens site.
Det skal dog påpeges, at man ikke bare lige konfigurerer det, hvis du virkelig vil have et unikt produkt.

Ellers vil jeg anbefale Magento. Det er nemt og rummer mange muligheder for tilpasning af diverse features.
Avatar billede heyza_dk Nybegynder
19. maj 2010 - 09:33 #2
har også hørt at jeg skal prøve i wordpress, kender ikke drupal overhovedet, men findes der et plugin til magento er også det jeg påtænker at benytte
Avatar billede heyza_dk Nybegynder
03. juli 2010 - 11:56 #3
ingen svar har fundet en løsning så lukker denne tråd