Avatar billede Tumaxi Nybegynder
17. maj 2010 - 16:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mobil Wi-fi (opret forbindelse) Er der gratis eller hvad koster det?

Hej :)
På min telefon har jeg mulighed for at oprette forbindelse til wi-fi (altså et netværk) fx, det som trådløse netværk jeg har herhjemme.

men så skal jeg lige høre...
Er det samme pris for som når du går på, på computeren eller koster det penge over mobilen, hvis nu der er ubegrænset internet?
Er det generelt sikkert, at gøre det, mest med pengene.

Håber I kan give mig et læreligt svar :)
Avatar billede Tumaxi Nybegynder
17. maj 2010 - 16:49 #1
lærerigt*
Avatar billede jammer-hammer Nybegynder
17. maj 2010 - 16:58 #2
det koster ingenting.. altså hvis du har, som jeg tolker det et dast beløb hvert måned/ubegrænset internet...

det er ligesom at bruge computeren på dit net
Avatar billede Tumaxi Nybegynder
17. maj 2010 - 17:01 #3
Men hvordan kan jeg være sikker på, når jeg har sluttet mig til mit internet herhjemme, om jeg virkelig bruger det og ikke det mobile internet, fordi det bliver hurtigt dyrt så.
Avatar billede lzs Nybegynder
17. maj 2010 - 17:26 #4
Nu skriver du ikke noget om hvilken telefon du har, men min mobil vil f.eks. altid gå på wifi (hvis det er muligt) fremfor at bruge 3g
Avatar billede Tumaxi Nybegynder
17. maj 2010 - 17:28 #5
Sony Ericson J10i2
Avatar billede jammer-hammer Nybegynder
17. maj 2010 - 18:04 #6
du skal ind i indstillinger et sted på telefonen, så kan du muligvis slå 3g fra, ellers kan du som en hurtig indstilling bruge fly-funktion, men så kan du ikke modtage opkald eller sms...

min mobil vælger automatisk wifi, men jeg har også slået 3g net helt fra, da jeg ikke har noget at bruge det til.
Avatar billede Tumaxi Nybegynder
17. maj 2010 - 18:53 #7
Okay tak Jammer.
Jeg godkender dit svar :-)!