Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
17. maj 2010 - 14:25 Der er 4 kommentarer

Nyt tv hjælp til valg

Hejsa Jeg er ved at flytte ind i min nye lejlighed, og har ved den anledning valgt at købe mit et nyt tv. Jeg skal dog have lidt hjælp da jeg ikke har helt styr på det længer.
Jeg bruger mit tv meget, hvor jeg har en mediacenter tilslutter, ser næsten aldrig normal tv. jeg ønsker mig et stort tv med god kvalitet, dog ikke alt for dyrt.
Efter meget søgen er jeg kommet frem til (LG 42SL9000) http://www.cinemagic.dk/shop/lg-42sl9000-5522p.html som det bedste bud, men hvad synes i dette tv til de penge?
Avatar billede Bodillen Nybegynder
17. maj 2010 - 22:43 #1
Avatar billede Jensen DK Novice
18. maj 2010 - 07:22 #2
doomstone-dk-
Den du har fundet er udemærket, men prøv at se på Sony også, det panasonic som #1 linker til bruger megen strøm, det gør alle Plasma tv, så når det skal stå tændt længe kan det koste kassen til strøm.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2010 - 08:15 #3
Du burde se på Sony`s fladskærme der er flere af dem som ikke bruger mere end ca.100W.
Avatar billede lzs Nybegynder
28. maj 2010 - 20:46 #4
Ville helt klart tage det tv #1 linker til