Avatar billede AndersMa2Mo Nybegynder
17. maj 2010 - 09:28 Der er 5 kommentarer

Office 2007 - problemer

Hey everybody!

Jeg har i længere tid kørt en kopi af office 2007, men nu har den "fundet ud af" at det ikke var en original kopi som blev kørt. Jeg slettede office, og installerede office 07 igen, men den bliver stadig væk ved med at skrive at det ikke er en original kopi, så jeg ikke kan bruge den. Jeg har ladet mig fortælle at der ligger nogle filer, som fortæller jeg har en kopi af det, på computeren, men kan ikke finde dem, så jeg kan slette dem.

Nogen gode råd til dette problem?

Der er rigtig upassende når eksamenerne er lige om hjørnet...
Avatar billede 50ccm Juniormester
17. maj 2010 - 09:55 #1
Køb en lovlig/original Office 2007, så går problemet væk.
Avatar billede jammer-hammer Nybegynder
17. maj 2010 - 10:08 #2
det er en windows update... slet den så kører du igen...
men ellers find en anden crack som undgår dette problem..

og selvfølgelig til sidst: you like it, you buy it!
Avatar billede AndersMa2Mo Nybegynder
17. maj 2010 - 10:19 #3
Hvilken windows update skal jeg slette ?:)
Avatar billede jammer-hammer Nybegynder
17. maj 2010 - 18:05 #4
ja det ved jeg så ikke... men jeg tror nu den nemmeste og sikreste måde er at download en ny version/købe en ;)
Avatar billede Bodillen Nybegynder
17. maj 2010 - 22:56 #5
Ja selvfølgelig skal du købe en officepakke, men når eksamen står for døren og det haster, kan du jo prøve at google "office Activation" - der er ved opdatering blevet installeret en programudvidelse, som du skal have overskrevet med en mere SU-venlig version.