Avatar billede modex Nybegynder
16. maj 2010 - 18:10 Der er 5 kommentarer

Katalog med htmls programmering.

Hej,

Er der nogle der kender til online kataloger, der er programmeret i HTML5, og dermed ikke de velkendte flash kataloger?

Jeg skal selv have udviklet et sådan katalog, og vil derfor gerne have inspiration fra sådanne sites/kataloger.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2010 - 18:50 #1
bladre-funktionen kan findes i javascript - men du skal arbejde noget før den kan både frem og tilbage.
http://www.webpicasso.de/blog/pageear-free-peel-away-ad/
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2010 - 22:06 #2
Kan du godt leve med at under halvdelen af brugerne kan læse dit katalog?
Avatar billede modex Nybegynder
16. maj 2010 - 22:40 #3
Næe, men det kan under  halvdelen kun med html5

Hvad er der ellers af alternativer til flash kataloget?
Avatar billede arne_v Ekspert
16. maj 2010 - 22:57 #4
IE7 og IE8 understøtter så vidt jeg ved intet af HTML5 - IE9 vil gøre det til sin tid, men den er jo ikke klar endnu.

Flash er oplagt. Et alternativ er Silverlight. Et mere eksotisk alternativ er JavaFX.

Muligvis kan du opnå en tilfredsstillende effekt med ren AJAX.
Avatar billede arne_v Ekspert
13. juni 2010 - 04:05 #5
modex?