Avatar billede foo85 Novice
16. maj 2010 - 17:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Print, metal osv. i DK

Hej eksperter

Hvis man går og hygger sig med nogle små hobbyprojekter, med prototyper og hvad der ellers hører til der, findes der så i den sammenhæng nogle gode steder i Danmark, hvor private kan:
- bestille mindre print (1 og 2 lag)
- Bestille små mængder metal, aluplader, kobber mm.

Med komponenter findes der rimelige muligheder for at kunne få noget... let-elektronik.dk, elektronik-lavpris.dk, el-supply.dk samt diverse sample muligheder rundt omkring, men er der nogen der kender flere?

Jeg vil ikke give point her, da jeg ser tråden mere som en diskussion og til gavn for alle :)
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
16. maj 2010 - 19:20 #1
har ik selv meget styr på det

men faldt over en måde at lave printene selv.. med en ink-jet printer.. så man ku lave print som ligner proff prints..
Avatar billede foo85 Novice
19. august 2011 - 18:09 #2
Lukker - oprydning