Avatar billede wizard28 Nybegynder
02. januar 2000 - 12:41 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Udbydere af Net-to-Phone løsninger

Jeg vidste ikke rigtigt om dette spørgsmål skulle under en anden katagori.
Så derfor, sorry Goulduck. Men det er en forsættelse på "Telefoni via Internettet" og siden mit første spørgsmål måske stadig står uopklaret med et par forbandet gode svar, så er mit liv endnu ikke blevet billigere.
Mit spørgsmål er om der er Ukrainske, Russiske eller Europæriske udbydere af en Net-to-Phone løsning?
Mange svar er velkomne og de tjekkes selvfølgelig alle, men der er altså kun 15 point for gode svar. Jeg mener at dette er et spørgsmål om kendskab til hjemmesider, frem for egentligt teknisk viden.
www.net2phone.com giver ingen point, den er fundet.
Og så lige et spørgsmål der ikke giver point, hvordan fjerner man et spørgsmål fra Eksperten.dk igen?
Avatar billede getalife Nybegynder
02. januar 2000 - 12:45 #1
Du accepterer dit eget svar for at fjerne det igen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 12:53 #2
Du kan ikke slette et spørgsmål, kun fjerne det fra listen over "uopklaret spørgsmål" ... og det gøres som getalife skriver.
Avatar billede wizard28 Nybegynder
02. januar 2000 - 12:59 #3
Goulduck & Getalife
Det er gjort, tak for hjælpen. Og tak for hjælpen i helhed.
En ven foreslog mig Eksperten.dk og jeg må sige at med jeres hjælp er jeg kommet længere i min opklaring af Internettelefoni. Er i klar over hvor mange spørgsmål jeg har fået på det her.
Tror i virksomheder og privatpersoner vil betale høje udenlandstakster, når dette ikke er umuligt men bare kræver en fandens båndbredde, nej det vil de ikke. Virksomhedsejere er nærige og privatpersoner forsigtige.
Fremtidens telefoni går via Internettet.
Avatar billede theartist Nybegynder
03. januar 2000 - 11:41 #4
Wizard28>> Denne artikle kunne meget vel have din interesse:
http://www.comon.dk/i/i.idc?id=4757
Avatar billede ffn Nybegynder
03. januar 2000 - 16:30 #5
Læst på www.comon.dk i dag
Ring gratis til hele verden over Nettet

  Det lyder næsten for godt til at være sandt; det amerikanske firma
  HotTelephone tilbyder at man kan ringe gratis op fra sin pc til enhver
  telefon i hele verden over Internet - ganske gratis. Konkurrenter som
  Net2Phone tilbyder allerede denne service, men man skal betale
  minuttakster, som ved almindelige udlandsopkald - dog er taksterne
  noget mindre.

  Men hos HotTelephone er opkaldet ganske gratis. Servicen er
  reklamefinanseret, og man skal derfor acceptere en af tre
  annonceplaner. Den første betyder, at man kan ringe gratis i hele
  USA, men til gengæld fremkommer et reklamebanner i
  browser-vinduet. Den anden plan giver adgang til 23 lande som Japan,
  Frankrig og Australien, men den enkelte samtale må maksimalt vare i
  10 minutter. Efter tiden er udløbet afbrydes samtalen, men man kan
  ringe op igen.

  Den sidste annonceplan giver adgang til at ringe til hele verden gratis -
  men man skal "tjene" hvert minut, enten ved at kigge på bannere eller
  handle hos bestemte Internet-butikker.

  Lydkvaliteten er ifølge det amerikanske PC World dårligere end hos
  konkurrenter som Net2Phone.

  (Kilde: PC World USA)
Avatar billede wizard28 Nybegynder
03. januar 2000 - 20:54 #6
Jeg takker for de to gode indslag fra Artist og Ffn, problemet er bare lige nu at jeg ikke kan komme ind på serveren til hottelephone.
Det er dette jeg eftersøger og alt blive afprøvet og testet. Når jeg har hvad jeg skal bruge er planen at starte en hjemmeside med materialet.
Hvis nogen vil hjælpe kan jeg fanges på ICQ 15022489.
Så hvis dit svar ikke er accepteret er det fordi det stadig afprøves.
Avatar billede belso Nybegynder
07. januar 2000 - 20:23 #7
Jeg har personlig erfaring med "net to phone" med Rusland (central Sibirien), da min kone kommer derfra og vi ofte ringer dertil. Det er efter min mening sådan, at det klart kan lade sig gøre med en god kvalitet, MEN at det kræver forskning mht. at sætte "net-to-phone"-software-parametre (og Windows). Altså teknisk forstand og tid til at eksperimentere.

Båndbredde, ja, og en del andre tekniske forhold når det gælder det forældet Russiske telefon net.

Jeg har talt en del via nettet til Rusland, men det er utåleligt pga. alt lige fra "drop-out", ekko, afbrydelser mv. Alt sammen noget som kan overkommes hvis man justere nævnte software-parametre (jeg har blot ikke tid til det)

Held og lykke jeg følger med i din debat!
Avatar billede wizard28 Nybegynder
07. januar 2000 - 21:39 #8
Til Belso
Hvordan gør du? Går du gennem Net2phone i USA og ringer den vej eller benytter du en anden server?
Avatar billede belso Nybegynder
08. januar 2000 - 13:17 #9
Ja, indtil videre har jeg netop gjort sådanne. Men selvfølgelig må der være en bedre rute. Pointen er jo at komme så langt via nettet som muligt og så kun almen telefoni for den resterende afstand. Det er da muligt at "Net2Phone" firmaet har en aftale med et selskab i Rusland, så den eneste almen telefoni er intern russisk. Men i så fald tager de sig ret godt betalt.

Men indtil videre gider jeg ikke at undersøge dette, idet jeg først vil have kvaliteten i orden mht. omtalte software-parametre (og Windows). Derfor vil jeg have båndbrede og softwarekvalitet af en så høj standart som muligt, inden jeg går videre til andre og evt. mere "suspekte" selskaber.

Men…ak…det tager jo tid al denne "forskning"….og jeg må også passe mit job, min søn og min kone…!!!..:-)
Avatar billede belso Nybegynder
10. januar 2000 - 10:14 #10
Og, se iøvrigt denne mail jeg fik (jeg ville have forwarded den til dig, men du oplyser intet email under dinne personlige oplysninger)
------------------------------------------------

___________________________________________________________
The 1st and ONLY Free PCS Digital Cell Phone with
NO Long Distance & No Roaming ANYTIME MIN.
Now Available on the Net!!

Credit, Bad credit, No problem.
You will be notified if you need to make a deposit to activate service.

  That's right, a FREE PCS Digital Cell Phone.

  Unprecedented Nationwide, Limited Time Offer!!!

Your Free Digital Phone includes the following:
      * Choice of either Samsung mod # SCH-2000 or Qualcomm Thin Phone
        [Any of these phones would cost you over $200.00 at any
        retail Cellular store - we have no store overhead so you Save]
      * All NEW phones.
      * No Activation Fee.
      * No Up-Front Cost, first bill within 30 days from date received
              [ All you pay is sales tax on the phone.]
      * FREE long distance and roaming.
      * FREE Caller ID.
      * FREE Call Waiting.
      * FREE Voice mail.
      * FREE paging.[get rid of your pager bill]
      * FREE First Incoming Minute.
      * FREE home charger.
      * lightweight  6 oz.
      * Crystal Clear digital NATIONWIDE* PCS service [USA Only]
            [Nations BEST Digital Carrier]
      * Choice of Voice Activation  on Samsung model only.
      * FREE Delivery  by UPS within 10-15 working days of approval.
      * 30 return policy [restrictions may apply].
      * There is no better Deal on a cell phone on the planet!

Hi Folks:

Want or need  a free cell phone?
Sure everyone does.

Nice to have for emergencies.

Easy to qualify just fill out the form below & fax it to us.
[If you are not approved you will be notified as to your need for the deposit]

TO ORDER and receive your FREE CELL PHONE just print this
message and fill out the simple application form then fax to the number
below. You should have your new cell phone within 10-15 business days
of "approval."  [Not from the time you fax it.]  Sorry no email orders.

DO IT NOW!

Fax Order Center: (775) 416-8373

                                        ------- CUT HERE -------

PLEASE PRINT or TYPE  CLEARLY & FAX  O N L Y  this application page
APPLICATION MUST BE COMPLETED OR IT WILL NOT BE PROCESSED.
no blank fields

"VERY CLEARLY" TYPE or WRITE
YOUR EMAIL ADDRESS HERE:_________________________________

NAME
First:__________________ M.I. ____  Last:__________________________

USA
ADDRESS:______________________________________APT#.___________

City:_______________________________ST:________  Zip:_________

County:_______________________[NEEDED TO FIND YOUR COVERAGE AREA]

(*No coverage in MT, MS, NC, SC, AK)

SS#________________________  Date Of Birth:______/_____/___________

DL#:__________________________  Exp. Date:_____/_____/_______

Home Ph#:(___)_______________[NO PAGER NUMBERS]

Work Ph#:(____)_____________Ext#:______[NO PAGER NUMBERS]

Best Time To Call:_________________________ Time Zone:_____________

YOUR Business or EMPLOYER Information:

Check one: ____Self employed  ____Employee

If Self employed your business license # ______________ or Sales Tax ID #_____________

COMPANY NAME:________________________________________________

ADDRESS:______________________________________

City:_______________________________ST:________  Zip:_________

Phone #:______________________

Check phone model you want:

___Samsung model # SCH-2000 ___ Qualcomm thin phone

Calling Plans: Check the one you want.  You can upgrade or downgrade at any time.

_____$ 29.99/month for 120 ANYTIME MIN.[over plan per min charge $.35 cents]

_____$ 49.99/month for 400 ANYTIME MIN.[over plan per min charge $.30 cents]

_____$ 69.99/month for 600 ANYTIME MIN.[over plan per min charge $.25 cents]

_____$ 99.99/month for 1,000 ANYTIME MIN.[over plan per min charge $.25 cents]

_____$ 149.99/month for 1,500 ANYTIME MIN.[over plan per min charge $.25 cents]

AW
Signature:__________________________________ Date:_____/_____/___________

NO UPFRONT MONEY - your first bill within 30 days from receipt of phone.
[2 year Air Time contract]  AW

Authorization for credit check and contract approved by my signature.

Check your application status by calling 435-508-1156

Fax Order Centers: (775) 416-8373

                                        ------- CUT HERE -------

If due to the response to this offer the fax lines are busy please try again.

Thanks,

Richard Smith
Free Cell Phone Agent

Avatar billede wizard28 Nybegynder
10. januar 2000 - 21:13 #11
Sorry hvis i vil sende noget til mig omkring dette emne.
kim.jespersen@get2net.dk
Jeg takker for hjælpen
Avatar billede theartist Nybegynder
07. februar 2000 - 10:55 #12
skal dette spørgsmål ikke lukkes?
Avatar billede wizard28 Nybegynder
07. februar 2000 - 12:25 #13
Ups, jeg troede det var lukket. Sker strax..... :-)