Avatar billede KaspeGOTproblems Nybegynder
16. maj 2010 - 02:58 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 - Restarted unexpectedly HJÆLP!!

Hey eksperter

her igår ville jeg recover min pc, men så under installationen
gik vores strøm.. jeg tændte den igen og starter fint op indtil
efter w7 logoet så får jeg denne besked

'The computer restarted unexpectedly or encountered an unexpected error. Windows installation cannot proceed. to install windows, click "OK" to restart the computer, and then restart the installation.'

og det hjælper ikke at restarte den, fejlbeskeden kommer igen og igen

og jeg har prøvet at boote fra min w7 disk i bios virker heller ikke

havde tænkt på om man kunne købe ny harddisk og så installere en ny w7 på, så ville fejlbeskeden da ikke komme mere?

håber i kan hjælpe

- Kasper Nielsen
Avatar billede riversen Nybegynder
16. maj 2010 - 06:48 #1
har du forsøgt at genstarte installationen også? hvorunder du lige formaterer disken.
Avatar billede KaspeGOTproblems Nybegynder
16. maj 2010 - 07:32 #2
Jeg kan slet ikke genstarte installationen, jeg kan tænde computeren og vente på fejlbeskeden andet kan jeg ikke har prøvet alt i bios to :S
Avatar billede Mia12 Nybegynder
16. maj 2010 - 08:55 #3
Hej. Prøv at formater disk i en anden pc, kan du det så vil jeg tro du kan installer på ny, kan du ikke har du løst mysteriet. Disken er stået af. mvh
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2010 - 09:19 #4
Jeg er ikke sikker, men kunne man forestille sig at det var "Et vink med en vognstang" fordi du aldrig afslutter dine tråde
Avatar billede riversen Nybegynder
16. maj 2010 - 10:06 #5
#2: Det skal du kunne uanset hvad.. hvilken fejl får du? Er det via en dvd eller recovery i pc'en?

#4: Kunne du ikke holde dig til topic eller undlade at kommentere. Pft.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2010 - 10:19 #6
#5: Mener jeg har den samme ret til at kommentere som du har
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
16. maj 2010 - 11:25 #7
Nu er #4 faktisk en vigtig information. "Hvis du vil have hjælp, så luk dine mange spørgsmål" Ironisk ja, men har man fortjent bedre, når man ikke gør sig den ulejlighed, at lukke sine spørgsmål?
Avatar billede riversen Nybegynder
16. maj 2010 - 11:38 #8
#7: ja, men smid det i en privat besked i stedet for at spamme tråden med ligegyldig information, der ikke omhandler emnet.
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
16. maj 2010 - 11:45 #9
Ligegyldig information, at fortælle spørgeren hvordan han får mere hjælp???
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2010 - 11:56 #10
#4> Tak for informationen. Nu ved vi brugere at vi ikke skal forvente at spørger gider vende tilbage. Det er vigtig information til dem der hjælper.

Tilbage til topic:
Når du prøver at boote på CD, får du så beskeden "tryk på en tast for at boote fra cd..."?
Avatar billede riversen Nybegynder
16. maj 2010 - 12:11 #11
#9: Læs nu hvad jeg skriver... det omhandler ikke emnet. Derfor send det i en privat besked. Det er simpelthen irriterende ret så ofte at skulle se på jeres evindelige kommentarer omkr. spørgers manglende lukning af spørgsmål og lignende. Jeg er helt med på formålet og det er fint, men det er altså ikke relevant for den enkelte tråd.
Avatar billede riversen Nybegynder
16. maj 2010 - 12:17 #12
Sorry for mere spam.

#10: Lad folk selv opsøge den information de mener er vigtigt for dem i forhold til at hjælpe istedet for at gå ud fra det er vigtigt for dem. Jer det er så vigtigt for tjekker jo alligevel hver eneste gang.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2010 - 12:24 #13
Har lige gennemgået div. spørgsmål og det jeg gjorde er faktisk iflg. admin ok. Man kan jo selv bestemme bagefter, hvis det ikke hjælper, om man vil spilde mere tid på at hjælpe personen.
Og det vil jeg holde mig til fremover.

Men hjælper man ikke samtidig, betragtes det som et unyttigt indlæg/spam.
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
16. maj 2010 - 12:26 #14
riversen
Når du rimeligvis ikke bryder dig om spam, hvad kan spørger så bruge #8-#11-og #12 til ? ;)
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
16. maj 2010 - 12:31 #15
Ps. Man kunne fristes til at citere riversen; smid det i en privat besked i stedet for at spamme tråden med ligegyldig information, der ikke omhandler emnet. *G*
Avatar billede riversen Nybegynder
16. maj 2010 - 12:46 #16
#14: Du har 100% ret. Netop derfor jeg skriver sorry i #12. Jeg undskylder mig dog med at tråden i forvejen er ødelagt.

#13: Men jeg kan ikke selv bestemme om jeg vil se dit indlæg eller ej, du giver mig ekstra mails med irrelevant info i min mailbox, og det er om du vil det eller ej ikke relevant i forhold til ethvert spørgsmåls egentlige problematik. Og som jeg har skrevet en gang tjekker i jo alligevel hver evig eneste gang om en spørger er en i gider bruge tid på. Så de eneste i primært hjælper er jer selv, da i alle (og så vidt jeg konkludere er i ikke så forfærdeligt mange der går op i det) ikke selv skal lave et par ekstra klik hver gang.
Avatar billede chauve3985 Nybegynder
16. maj 2010 - 13:03 #17
Først indgangsbønnen, som giver syndsforladelse:
Sorry for mere spam.
Jeg tror sgu helgec sidder og griner. For se hvor lidt han har bidraget til "spam" i forhold til "disciplinarius" Og selv er jeg ikke fri fra more mig:)
Avatar billede KaspeGOTproblems Nybegynder
06. juli 2010 - 08:49 #18
Fik selv klaret problemet.. tak for hjælpen til alle
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juli 2010 - 13:18 #19
Hvad var løsningen?
Husk at iflg. reglerne skal man oplyse dette.