Avatar billede MCNG Nybegynder
15. maj 2010 - 19:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Datatekniker, bygge computer

Hej jeg har tænkt på at tage datatekniker uddanelse. Men jeg tænkte på om man lærte om at sætte sin egen computer op, altså bygge sin egen computer med dele man vælger selv ?
15. maj 2010 - 20:30 #1
Provokation: Jeg ved ikke om man der lærer at 'pænt' vende tilbage til sine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/MCNG (Dem der ikke er grønne) - så bør du gøre det her *S* ...

---

Derefter kan det være at vi andre 'pænt' vil vende tilbage til dig...
Avatar billede MCNG Nybegynder
15. maj 2010 - 21:31 #2
Undskyld jeg lukker
Avatar billede lzs Nybegynder
15. maj 2010 - 21:57 #3
Ved godt du har lukket spørgsmålet, men kan da godt lige komme med et indput.
Nu er jeg ikke selv datatekniker og kender heller ingen der er, men mon ikke de fleste allerede fra starten kan finde ud af at samle en computer, det er jo ikke fordi det er så kompliceret en procedure :)
Avatar billede Jackount Nybegynder
16. maj 2010 - 00:26 #4
Ja det ville jeg også sige o.O
Hvis man ikke kan samle en computer, så kommer man nok hurtigt bagud i datateknikeruddanelsen
Avatar billede MCNG Nybegynder
16. maj 2010 - 11:07 #5
Mange tak for hjælpen. Jeg troede det var rigtig svært at samle en computer.
Avatar billede Jackount Nybegynder
16. maj 2010 - 12:45 #6
Naah... I princippet er det bare at købe et bundkort, et grafikkort, en cpu, en (eller flere) harddisk, dvd-drev, og så skal de også lige kunne arbejde sammen... Og så skal man have et kabinet der passer i størrelsen
I princippet
Og så self noget ram