Avatar billede DanielFrank Nybegynder
15. maj 2010 - 19:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cisco 7941G uden RJ-11 input - hvad så?

Hejsa,

Sidder lige her med en IP Telefon som er af mærket Cisco, model 7941G. Normalt kan jeg bruge telefoni vha. min netudbyders router (Fullrate, ZYXEL modem) men den understøtter kun RJ-11 output. Altså alm. telefonstik som går mellem routeren og telefonen. Der er bare et problem. Min nye telefon har IKKE et RJ-11 input, kun RJ45. Derfor sidder jeg og tænker på om man kan få en omformer som kan gøre tricket?

Jeg har kigget lidt på denne:
http://www.pribot.dk/primus/telefoner_tilbehoer~5478/isdn-fordeler-1-5-med-2x100-ohm-terminerig~2856578.htm# - jeg er dog ikke sikker på om det virker med sådan en løsning.

Alternative løsninger er velkomne. Tak!
Avatar billede AnyFellow Mester
15. maj 2010 - 20:09 #1
Du kan sagtens sætte et RJ-11 i et RJ-45.
Avatar billede qw_freak Nybegynder
15. maj 2010 - 20:35 #2
Som Kfisker siger, sætter du bare Rj11 i RJ45 stikket, det er alligevel de to midterste prober tlf-signalet går igennem, så der skulle ikke være noget problem der! :)
Avatar billede DanielFrank Nybegynder
15. maj 2010 - 20:41 #3
Mange tak for de hurtige svar :-)