Avatar billede neroes Nybegynder
15. maj 2010 - 13:08 Der er 4 kommentarer

Internet ads on ?

Hjælp

Jeg får en fejlmelding der fortæller der er fejl i ads on ?  hvor og hva gør jeg får at finde ud af hvilken der forårsager fejlen ? uvidende om hvad ads on er ??

mvnh

neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 13:15 #1
Kom med den helt præcise fejlmelding.
Avatar billede neroes Nybegynder
15. maj 2010 - 13:58 #2
Kære John

Det sto ikke ande en jeg skulle prøve at fjerne ads on en af gangen for at se hvilken der var årsagen til fejlen ?  Jeg har fået  ny laptop med winows 7 og det skal jeg lige finde rundt i.Fejlen kom fra den meldings fane er der i proceslinien.

mvh

neroes
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. maj 2010 - 14:12 #3
Funktioner - Tilføjelsesprogrammer.

Hvilke har du her?
Avatar billede neroes Nybegynder
15. maj 2010 - 14:54 #4
John

Der står mange der var med på maskinen, men hvordan får jef markeret den alle.  Adobe  og 3 stk fra google etc men ikke alleer aktiveret, men lige nu er der ingen bemærkning i flaget på proceslinien

dbh

neroes