Avatar billede neroes Nybegynder
14. maj 2010 - 07:52 Der er 1 kommentar

E-mail standarklient ikke installeret korrekt ?

Jeg har windowa 7.

Når jeg er inde på en webside og vil i kontakt med siden via dennes e-mail pupper en rude op der meddeler at standardklient ikke er installeret korrekt.

Kan nogen fortælle mig præcist, hvad jeg skal gøre for at løse problemet og eller hvad jeg har gjort forket i min opsætning af mit internet eksplorer ?

mvh

neroes
Avatar billede neroes Nybegynder
14. maj 2010 - 08:15 #1
Jeg har fået løst problemet gik ind i funktioner og internet indstillinger derefter programmer og der under internet indstillinger og i et par ruder efterfølgende markere stand e-mail. Windows live mail.

mvh
neresos

Nu er problemet hvem skal nu havde point.
PS
Kan jeg blot slutte spørgsmålet uden nogen føler sig forudrettet jeg har ikke selv ambitoner om point. ? hvad gør man da.